הדרבי הראשון לעונת 2015/16 הסתיים בניצחון 1:3 לצהובים לאחר שערים של איגיבור, זהבי וטל בן חיים החלוץ. יוקאנויביץ': "מבין את החשיבות של הדרבי, אך המשימה ברביעי חשובה יותר"

בסיומו של הדרבי הראשון לעונה, מכבי תל אביב פותחת ברגל ימין את קמפיין גביע הטוטו ואת עונת 2015/16 בזירה המקומית כאשר גברה 1:3 על היריבה העירונית. הפועל השיגה יתרון ראשון במחצית השנייה למרות שליטה של הצהובים, אך שערים של איגיבור, זהבי וגולאסו של בן חיים העניקו לדרבי הזה את הצבע הצהוב. 

עוד באתר:

הדרבי שוב צהוב: סיקור המשחק המלא

העונה כולנו צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית

https://www.youtube.com/watch?v=1NWjBYBebpw

לצפייה בסלולר, לחצו כאן

סלאבישה יוקאנוביץ' חווה את הדרבי התל אביבי הראשון שלו ואמר בסיום:"הייתה אווירה נהדרת באיצטדיון וגם ערב טוב שלנו כקבוצה. הפועל עוד בתהליך של בנייה וכרגע אנחנו טובים מהם. עשינו טעויות והם כבשו בבעיטה הראשונה או השנייה שלהם. אנחנו חייבים לשים לב לפרטים הקטנים שיעזרו לנו לשמור על רשת נקייה. אני מבין שהדרבי הוא גדול אך המשימה ברביעי גדולה יותר. כשהצבתי את השחקנים ניסיתי לחלוק את הדקות בין השחקים והייתה לנו תכנית לערב הזה וליום רביעי, לכן גם ניסיתי לגונן על יצחקי ולא הכללתי אותו בסגל.

על שיתוף מספר שחקנים לראשונה העונה

אנחנו קבוצה די קצרה וכל השחקנים הולכים להשתתף. איתן טיבי יכול לתת לנו הרבה מאוד בהמשך. היה לו משחק נהדר ואני בהחלט חושב על לקראת רביעי. אני עוד מגבש את האחד עשר הכי טובים לפתוח איתם אבל כרגע כל השחקנים בסגל רלוונטיים וישותפו.  כרגע הקבוצה תלויה בזהבי. כשהוא נכנס הוא עזר לנו להבקיע את השער ובהמשך לנצח את המשחק.

על האמונה שלו לקראת המשחק ברביעי

אנחנו חייבים להיות מאורגנים בשדה ובטח ובטח לבוא עם מחשבה חיובית שאנחנו יכולים לעבור לסיבוב הבא. ויקטוריה לא הייתה בשיאה נגדנו ואנחנו נתנו להם הרבה מרחב פעולה. חשוב שזה לא יקרה במשחק הבא ואם נעלה את המשחק שלנו אז בהחלט יש לנו סיכוי. פספסנו הזדמנות לעשות תוצאה טובה בבית ועכשיו עלינו להגיע למשחק עם ביטחון כדי לעבור את המשוכה הזו.