מכבי תל אביב השיגה הערב (ד') את הכרטיס לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות לאחר ניצחון חוץ ענק על ויקטוריה פלזן משני שערים של ערן זהבי. הקפטן בסיום: "תכנית המשחק עבדה מצוין"

איזה ערב היה לנו בצ'כיה.  שני שערים בדקות הסיום של ערן זהבי הפכו את התוצאה מהמפגש הראשון והעניקו למכבי את הכרטיס לשלב הפלייאוף והיכולת להמשיך לחלום את חלום ליגת האלופות.

https://www.youtube.com/watch?t=28&v=dg2X86gHTEg

לצפייה במכשיר הסלולרי, לחצו כאן

עוד באתר: 

את מי הכתיר טל בן חיים כווינר הגדול?

צפו: שחקני מכבי חוגגים את העפלה לפלייאוף ליגת האלופות

הווינר הגדול ערן זהבי שכבש את צמד השערים בסיום אמר בהתרגשות בסיום: "אני ממליץ לכל מי שלא ראה את המשחק לצפות שוב. מאוד שמח שעשינו את זה כמו גברים. השגנו מטרה אחת ועכשיו החלום הגדול עוד לפנינו. התכנית משחק שלנו עבדה מצוין ואני שמח שעקבנו אחריה ולא התפתנו לאבד את התבנית. אנחנו נתכונן למטרה הבאה.

35

על הביקורות שספגו בתקשורת אמר הקפטן: "הביקורות הגיעו כשלא סיפקנו את התוצאות, עכשיו זה הזמן של כולם לפרגן בגדול. ניצחנו קבוצה טובה מאוד שחמש שנים האחרונות עושה דברים יפים בבתים באירופה. אני שמח בשביל האוהדים שהגיעו לפה היום ותמכו בנו פה. שמעתי רק את הקהל שלנו במשחק, אני בטוח שגם בארץ עשרות אלפים מאושרים. אני מקווה להשיג את המטרה הגדולה שבדרך".

על כך שהפך לכובש הישראלי הגדול בכל הזמנים באירופה אמר זהבי: "אני יודע על ההישג שלי, החברים שלי עזרו להשיג את זה ובלעדיהם לא הייתי עושה את זה, עכשיו אני רוצה להגדיל את השיא".