מכבי תל אביב העפילה הערב (ד) לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות אחרי שניצחה 0:2 מצמד של ערן זהבי. התוצאה בסיכום שני המשחקים 2:3 לצהובים

המשחק בפלזן נפתח בדקות טובות של האלופה הצ'כית כשקשר פלזן, ויידנק, היה הראשון לבבעוט אל עבר שערו של חואן פאבלו, כשהשוער הספרדי היה במקום להדוף. לצהובים לקח 19 דקות עד שערן זהבי רשם בעיטה ראשונה לשער פלזן, כשזהבי היה הראשון שניסה את כוחו בבעיטה חופשית מ-20 מטרים, קוזאצ'יץ' היה במקום.

https://www.youtube.com/watch?t=28&v=dg2X86gHTEg

לצפייה במכשיר הסלולרי, לחצו כאן

36

כדורגל גדול לא התפתח במחצית הראשונה. ההגנה של מכבי עמדה טוב ועצרה את ההתקפות של פלזן, אבלל מנגד ההתקפה התקשתה לפצח את קו ההגנה של פלזן ובסיום המחצית הראשונה שתי הקבוצות ירדו לחדר ההלבשה ללא שערים.

שני המאמנים לא ערכו שינויים בהרכב עם פתיחת המחצית השנייה, כשפלזן רשמה החמצה אדירה של מחמוטוביץ' שהגיע עם הרגל לכדור שהוגבה לרחבבה אך הכדור נבלם במשקוף השער.

35

הצהובים השתלטו על מרכז המגרש בהמשך אבל השחקנים של יוקא התקשו להגיע להזדמנויות. אלא שבדקה ה-76 השליטה של מכבי תורגמה לשער, אחרי שערן זהבי הצליח להשתחרר מההגנה של הצ'כים והוכשל ברחבה על ידי לימברסקי שספג כרטיס צהוב. מספר 7 בצהוב דייק מהנקודה הלבנה השאיר תקווה לדקות שנותרו וגם כבש את פסגת הכובשים הישראלים במפעלים אירופים (16 כיבושים).

הצהובים המשיכו ללחוץ, ובדקה ה-85, ערן זהבי השלים צמד אחרי בישול של יובל שפונגין והשלים את המהפך המיוחל. מכבי בפלייאוף ליגת האלופות.