שחקני מכבי תל אביב נחתו בארץ אחרי הניצחון הגדול אמש (ד') 0:2 על ויקטוריה פלזן והעפלה לפלייאוף ליגת האלופות, והתקשו להירגע מרגעי האושר שחוו בסיום המשחק

בוקר אחרי שהבטיח את העפלה לפלייאוף ליגת האלופות, ברק יצחקי עדיין חוגג את רגעי האושר משריקת הסיום ב'דוסאן ארנה'.

https://www.youtube.com/watch?v=GGNkSUtLBKo

לצפייה במכשיר הסלולרי, לחצו כאן

עוד באתר:

למי הודה ערן זהבי בסיום המשחק בפלזן?

טל בן חיים מצא למי להודות על מתנת יומהולדת

"אני לא רוצה לזמזם את המנגינה של ליגת האלופות עדיין. לקהל הזה שהגיע לפה הגיע שנעשה את זה. שמעו אותם הרבה יותר מאחד עשר אלף צופים. אנחנו שמחים ששימחנו אותם ואת הקהל בבית".

https://www.youtube.com/watch?t=28&v=dg2X86gHTEg

לצפייה במכשיר הסלולרי, לחצו כאן

גם יצחקי כמו שאר חבריו דיבר על תכנית המשחק של המאמן לשמור את התוצאה מאופסת עד דקות הסיום: "עבדנו על התכנית משחק הזו, תכננו לשמור על 0:0 עד הדקה ה-70 וידענו שבדקות האחרונות הם יפלו מהרגליים. אני מאושר שזה עבד".

לגבי ההגרלה הבאה, לחלוץ יש תחושה לקבוצה מסויימת: "יש לי תחושה שנקבל את סלטיק, אבל כל קבוצה שנקבל אנחנו נלמד ונתכונן. אני צרוד מהשמחה והחגיגת. מקווה שהטייס והדיילים סבלו אותנו כי הטיסה הזו הייתה שמחה מאוד". 

1

גילי ורמוט הוסיף: "אחלה מתנת יומהולדת. עשינו משהו מאוד קשה. האמנו ויחסית עם קצת מזל זה הלך כמו התוכנית. אני שמח שהמחליפים עזרו. הניצחון מתוק מאוד. הקהל נתון לנו אווירה טובה וביתית".

זהבי: "מגיע למועדון להיות בליגת האלופות"

"אני חושב שבמשחק בבלומפיד עשינו טעויות שלא התאימו לנו. אתמול עמדנו בתוכנית המשחק ומגיע לכל החברים שלי כל הכבוד שהצלחנו לעשות את זה", אמר הקפטן מיד אחרי הנחיתה, "המשחק הוא היסטורי בגלל המהפך שעשינו, אבל הסיכויים לדעתי מההתחלה היו 50:50. אני לא חושב שזו הפתעה שעברנו את פלזן. אנחנו גאים במה שעשינו ויש לנו הרבה מטרות לפנינו".

"אחת המטרות שלי תמיד הייתה להגיע שוב לליגת האלופות. זה מגיע למועדון הזה. מה הסיכויים? נראה את ההגרלה ונתכונן", הוסיף זהבי.