קפטן הצהובים, ומי ששוב הדהים את כולם עם צמד ב-2:2 מול פ.צ באזל, ערן זהבי, לא הסתיר את שביעות רצונו מהתוצאה במשחק הראשון בפלייאוף ליגת האלופות

מספר 7 בצהוב עשה זאת שוב. קפטן מכבי, ערן זהביף שכבש צמד ב-2:2 מול פ.צ באזל והעביר את ההכרעה בדקה ה-96 לבלומפילד, לא יצא מגדרו בתום המשחק.

עוד באתר:

איך אלברמן ובן חיים סיכמו את התיקו בבאזל?

יוקאנוביץ': "עכשיו נעבוד קשה בבלומפילד"

https://www.youtube.com/watch?v=xOzTYvAZh8c

"אני שמח שעשינו תוצאה טובה בבאזל מול קבוצה מצויינת שראינו את היכולות שלהם", אמר זהבי בסיום. "טעות אחת ואתה משלם על זה בשער. אבל באמת השתדלנו ורצנו כמו קבוצה מאומנת ואני שמח על התוצאה. אבל לא נצא מגדרנו ונשמח כי שום דבר לא נגמר פה. יש עוד 90 דקות בבלומפילד. בשביל להגיע לליגת האלופות צריך לסבול ולעבור דברים קשים ואני מקווה שנעשה את זה".

1

על השער שכבש בנגיחה בדקה ה-96 אמר:

"זה לא גול אופייני שלי, אבל ברור שהאמנתי ורצתי לכדור. רק נתקדם לשבוע הבא, אני מבחינתי רוצה שהמשחק יהיה מחר, אבל נחכה לשלישי  ונקווה שנעשה את זה".

על השער הראשון הוסיף זהבי:

"הגול הראשון זה תרגיל שאנחנו עבדנו עליו. אני שמח שזה הצליח. ידענו שיהיה פה מאוד קשה אני חשוב שעשינו את המיטב. שינינו את השיטה ברגעים הקשים ונראינו יותר חזקים. כדכולם עובדים ביחד אז גם דברים כאלו קורים".

1

על התוצאה ומשחק הגומלין אמר:

"אני שכל איש מקצוע שיש ביציע מעריך את מה שעשינו היום בבאזל כי צריך להעריך את זה. רק מי שמשחק נגד באזל יודדע כמה הם טובים. אני שמח על התוצאה אבל כמו שאמרתי שום דבבר לא נגמר. צפוי לנו משחק יותר קשה בבלומפילד".

על היכולת האישית שלו ציין זהבי:

"אני לא חושב שיש עניין של מזל. אני עובד מאוד קשה בכל דקה של אימון ובכל יום. ככל שאני עובד יותר קשה יש יותר מזל אז אני אמשיך לעבוד קשה. כל פעם אני צריך להרים את הרף. אני לא מפחד מציפיות, כי זה מה ששחקן כדורגל צריך לעשות".

"ציפיתי להיות דומיננטי במכבי תל אביב ולחזור לעצמי קודם, לנבחרת אחרי תקופה לא טובה. אני חושב שחזר החיוך והכיף למשחק. בסה"כ שאני בא למגרש והמשפחה שלי מגיעה והיא גאה בי זה עושה אותי יותר מאושר".