איזה ערב מרגש קיבלנו בסט. ג'ייקוס פארק. יתרון, שיוויון, פיגור וחזרה לשיווין. זה התקציר שכל כך לא מספר את הערב הענק שסיפקו לנו הצהובים. שני שערים אדירים של זהבי מבישולים של ריקן ומיכה השאירו הרבה מאוד תקווה לקראת הגומלין ביום שלישי

מאמן הקבוצה סלבישה יוקאנוביץ' דיבר בסיום במסיבת העיתונאים:

"ערן הוא השחקן הטוב ביותר שלנו. הוא התיל את העונה נהדר והוא בכושר נהדר. הוא השחקן החשוב ביותר שלנו בשלב זה. אני מנסה לתת לקבוצה שלי את כל התמיכה, אני גאה בשחקנים שלי ובמשחק ששיחקו. זה לא היה משחק מבריק, אך עבדנו קשה ובסוף מצאנו את המתנה, או הסיטואציה של הגול בדקה האחרונה. אני מאמין שזה חשוב שההכרעה בתל אביב, לפנינו הזדמנות גדולה ואין זמן להיות שמחים. חצי משחק נגמר, עשינו עבודה נהדרת וכעת ננוח מעט ונתכונן לקרב בתל אביב.

https://www.youtube.com/watch?v=xOzTYvAZh8c

עוד באתר:

ערן זהבי כבר לא יכול לחכות לגומלין

נס באזל מעדשת המצלמה

על המשחק הקרוב בתל אביב

"הולך להיות איצטדיון מלא שידחוף אותנו להשיג מטרה חשובה. עלינו לשחק שם בחוכמה, ולעשות דבר גדול שהוא להדיח קבוצה כמו באזל. אני עושה את העבודה שלי. אני חוזר, כל מה שהיה היום השחקנים שלי ביצעו, אני רק מנסה לתמוך בהם אם האמונה שאפשר לעשות את השלב הזה".

1

על מהלך המשחק:

"אנחנו לא מופתעים שבאזל שלטה בכדור, באזל קבוצה חזקה ולא רצינו לתת להם הרבה הזדמנויות. הבקענו שני שערים, זה תמיד חשוב במשחק חוץ וזה חשוב מאוד. אני חייב שהקבוצה שלי תמשיך להיות חזקה מנטלית ותבין שלא עשינו כלום. סיימנו חלק אחד, והמבחן האמיתי יהיה בעוד שישה ימים בבלומפילד".

על ההזזה של זהבי לקישור ואז לעמדת החלוץ:

"בתחילת המשחק האמנתי שבאזל תתמקד בערן, הזזתי אותו מהעמדה הטבעית שבה הוא משחק איתי במכבי. היינו מעט מבולבלים בהתחלה ואז הזזנו אותו לעמדת החלוץ. אנחנו צריכים גולים מעוד שחקנים, אי אפשר שערן תמיד יפתור את הבעיה.אני אחזור, הקבוצה כולה עשתה עבודה טובה, ערן הבקיע את השערים והוא כמו כל הקבוצה הציע סולידריות בקבוצה".

על הפציעה של נוסא איגיבור:

"אני מאמין שנוסא יהיה כשיר, הוא נתן משחק נהדר. היה לו פציעה עוד לפני ואני מאמין שהוא יהיה כשיר בשבוע הבא".