רגע אחרי שריקת הסיום באצטדיון סנט. ג'ייקוב פארק בבאזל, שחקני מכבי תל אביב לא יכול להסתיר את שמחתם מתוצאת התיקו 2:2 שהעבירה את ההכרעה על הכרטיס לליגת האלופות לאצטדיון בלומפילד

הבלם טל בן חיים אמר: "תוכנית המשחק שלנו עבדה. באופן כללי המטרה שלנו הייתה להעביר את ההכרעה לבלומפילד ואני שמח שעשינו את זה".

עוד באתר:

דרמה בבאזל: זהבי הישווה בדקה ה-96

נס באזל מעדשת המצלמה

https://www.youtube.com/watch?v=xOzTYvAZh8c

על הפנדל שהיה מעורב בו במחצית הראשונה אמר הבלם: "בגול הראשון לא ראיתי את השחקן הוא הקדים אותי, באתי להרחיק את הכדור והוא הקדים אותי. יש לי ביקורת עצמית גבוהה. אנחנו תמיד ידענו שיש לנו מטרה ותמיד האמנו כמו לפני פלזן. קל זה לא יהיה בגומלין. אנחנו צריכים להיות מרוכזים כמו ששיחקנו היום".

על היריבה הוסיף בן חיים:

"הם קבוצה טובה מאוד. רצינו להביא את ההכרעה לבלומפילד אין לנו מה לצאת בהצהרות. לעיני הקהל שלנו בישראל ננה להשלים את המשימה".

הקשר גל אלברמן אמר בסיום:

"אני חושב שהייתה עבודה קבוצתית טובה מאוד. התכוננו למשחק שידענו שנתגונן בו הרבה דקות. אנחנו לא רגילים למשחקים כאלה בליגה הישראלית. צריך לתת הרבה מעצמך והרבה הקרבה, אמנם גם אנחנו לא הגענו להרבה מצבים. היו לנו שטחים לצאת להתקפות מתפרצות. היה משחק מאוד מורכב, אבל אני חושב שבסופו של דבר עמדנו במשימה".

לקראת משחק הגומלין אמר אלבברמן:

"יהיה לנו משחק מסובך, אבל אנחנו לוקחים בחשבון שבמשחק הקודם מול פלזן היה לנו משחק נוראי בבית, והצלחנו לעשות את המהפך ככה שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להוריד את הרגל מהדוושה ולשחק על תוצאה מסויימת. אנחנו נצטרך לבוא לא פחות מרוכזים ולשחק לפחות כמו ששיחקנו היום. זו משוכה מאוד גבוהה. מדובר בקבוצה ברמה מאוד גבוהה. רואים את הקצב שלהם. אני חושב שעשינו עבודה טובה היום ואנחנו רוצים להשלים את המשימה למרות שאנחנו יודעים שזה לא יהיה קל".