מכבי תל אביב תשבו היום (ה') ארצה מסופקת לחלוטין מהתיקו 2:2 מהמשחק הראשון מול פ.צ באזל בסט. ג'ייקוב פארק

צמד שערים של זהבי מבישולים של ריקן ומיכה סייעו לצהובים שלראשונה לא נכנעו בסט. ג'ייקוב פארק.מבשל השער השני והקריטי דור מיכה, סיפר על השער מהזווית שלו:

https://www.youtube.com/watch?v=ljENNXxSeAM

לצפייה מהמכשיר הסלולרי, לחצו כאן

"לא אקח את הקרדיט לערן, הרמתי כדור טוב והוא עשה גול גדול. אין לתאר כמה שהשער הזה חשוב לנו. צריך להיות כנים, נתנו משחק הקרבה אדיר אך היו להם הזדמנויות שהם לא ניצלו. הצלחנו לעשות דברים טובים בהתקפות המעטות שהיו לנו ואנחנו שמחים על התוצאה. לא היו הרבה אופציות ברחבה, ראיתי אותו עושה תנועה והכדור בא לו בדיוק ויצאה לערן נגיחה מהסרטים".

עוד באתר: 

זהבי מדבר על הקשר בין עבודה קשה ומזל

בן חיים ואלברמן מגיבים לאחר המשחק

על היכולת של הקפטן על המגרש

"יש לנו הרבה מזל שיש לנו את ערן. גם פה וגם בפלזן, הוא ווינר. משחק אחרי משחק הוא עוזר לנו ככה וזה לגיטימי שידברו עליו. כולם נתנו את הנשמה על המגרש היום, אך בלי ערן אני לא יודע איפה היינו".

1

על הסיכויים לקראת הגומלין

"היינו מתאכזבים גם לפני המשחק אם לא היינו מגיעים. האמנו לפני ועדיין לא בטוח שנעשה את זה. הסיכויים הם חמישים חמישים גם בארץ".

על היכולת האישית שלו

"אין לי הסבר לזה. אם היה לי הסבר הייתי משנה את זה. העונה היה לי מחנה אימונים טוב וגם פתיחה של העונה. יש קצת דעיכה בחודש האחרון, אבל אגיע לרגעים המכריעים בכושר טוב".

לקראת משחק הגומלין בבלומפילד

"אני זוכר שאחרי ה3:3 בארץ שהשחקנים שלהם לא האמינו על האווירה בבלומפילד, אני לא יודע מי מהם נשאר. בלומפילד בטוח יעשה את שלו וצריך לבוא מוכנים למשחק הזה".

על הפעם האחרונה בה מכבי שיחקה בשלב הבתים

"בפעם האחרונה שמכבי הייתה בליגת האלופות הבאתי את הכדורים לשחקנים. ה-90 דקות הבאות הן החשובות בחיים שלי עד היום. אני קרוב מאוד להגשים חלום גדול. בתור ילד הייתי טס למשחקים של יובנטוס ואייאקס, וזה חלום ענק אם זה יקרה".