מכבי תל אביב עשתה אתמול צעד גדול כאשר העפילה לליגת האלופות לראשונה מזה אחת עשרה שנים. צופים רבים חזו בההעפלה של מכבי תל אביב, וחלק מהצופים ברחבי הגלובוס היו קבוצת הנוער שצפתה במשחק מלונדון. כתוצאה ישירה מההעפלה של הקבוצה הבוגרת, גם קבוצת הנוער של המועדון, מכבי תל אביב 'שחר' תקח חלק בליגת האלופות לנוער.

מכבי 'שחר' נמצאת כזכור במחנה האימונים בלונדון, ואמש (ג') שיחקה הקבוצה את משחק האימון השני שלה מול קבוצת ה-U18 של ווסטהאם יונייטד. המשחק נגמר בתוצאה 2:0 לטובת המועדון האנגלי. את המשחק הראשון כאמור ניצחו הצהובים הצעירים 1:2 מול קבוצת ה-U21 של QPR.

הצהובים של זיו אריה הגיעו ללא מעט הזדמנויות, אך החמצות רבות מנעו מהצהובים את האפשרות לחזור למשחקהמשחק אמש והמשחק בתחילת השבוע ממשיכים את ההכנה לקראת העונה החדשה, בה יאלצו השחקנים להתמודד עם שני מפעלים, ליגת העל לנוער וליגת האלופות לנוער.

המנהל המקצועי של המחלקה ניר לוין ששוהה עם הקבוצה בלונדון דיבר על המפעל החדש, המחנה והמשך הדרך של הצהובים: "ראינו אמש את המשחק ביחד, הילדים והצוות וכולם שמחו, במיוחד שזה גם אומר שאנחנו העפלנו אוטומטית. זו פעם ראשונה שקבוצת נוער תתמודד במפעל הזה וזו תהיה חוויה מיוחדת".

על המסלול אותו תעבור הקבוצה

"אנחנו נשחק מול אותן קבוצות שהקבוצה הבוגרת תשחק, באותו יום או יום לפני. גם אם הבוגרים לא היו מעפילים, היינו יכולים להעפיל דרך מסלול האלופות, אך זה נחסך מאיתנו.החוויה של שישה משחקים ברמות הכי גבוהות תהיה חוויה בלתי רגילה לשחקנים".

על המשחק האחרון של הקבוצה במחנה

"היה משחק פיזי מול קבוצה טובה. אמנם הפסדנו, אך ההתנסות לשחקנים עם רמת הפיזיות היא חשובה וטובה. מחר אנחנו נשחק מול קבוצת הנוער של ברייטון".