ג'ורדי קרויף, אבי ריקן, ניקולה מיטרוביץ' וגל אלברמן על הערב המיוחד שחווה המועדון כולו אמש

לילה שמח מאוד עבר על כל אוהד צהוב. אחד עשר שנים בדיוק אחרי שהעפילה לראשונה לליגת האלופות, הצהובים עשו זאת שוב, ובגדול. השמחה אמש לא הפסיקה, והנה מה שהיה לכוכבים של מכבי לומר בסיום. ראשית, ג'ורדי קרויף, המנהל הספורטיבי שחתום בענק על הישג הקבוצה, לא הסתיר את התתרגשות שלו מגודל המעמד עליו העפילה הקבוצה:

https://www.youtube.com/watch?v=-R1cLYA3HHQ

"עברנו שישה משחקים מדהימים עם הרבה קשיים שהתחילו עוד מול היברניאנס, שהיינו על סך הדחה, וכך גם מול פלזן. הקבוצה הראתה אופי והוכיחה ששווה להאמין בהם ושיש להם את הרעב. להדיח את באזל זה הישג מדהים. מהבחינה האישית, בכל הקריירה שלי על הדשא ומחוצה לו, זה אחד ההישגים הגדולים והמאושרים שלי".

אבי ריקן שהצטרף לא מכבר לקבוצה והפך לאחד השחקנים המשמעותיים של הקבוצה, אמר בסיום המשחק: "בשלב מסוים היינו צריכים לעבור אותם, אני שמח שזה קרה כשאני פה. אנחנו מבינים שעשינו היסטוריה, המועדון לא היה באלופות אחד עשר שנים. אמנם נהנה כעת, אך הפנים יהיו להגרלה".

על הדחיפה שקיבלו מהקהל: "העבודה הקשה והדחיפה של הקהל, ידענו לאן אנחנו מגיעים והצוות המקצועי הכין אותנו, ואנחנו בליגת אלופות. תוך כדי המשחק אתה לא חושב על כלום, רק על לעבוד קשה ולסיים את המשחק. כשהשופט הבועה שהייתי בה התפוצצה והבנתי את גדול ההישג. זה נותן לנו דרייב ומחמאה על כל העבודה הקשה שעשינו, אני מקווה שיהיו לנו עוד הרבה רגעים כאלו יחד".

על החיבור המהיר שלו לחברים בקבוצה: "התחברתי מהר, לאו דווקא על המגרש אלא מחוצה לו. יש לי פה הרבה חברים מהנבחרת ובכלל, אני שמח שהצלחתי להוסיף אחר על המגרש, זה דבר שליווה אותי כל הקריירה, האגרסיביות הפלפל והדבר השונה הזה על הדשא. אני יכול לתרום עוד הרבה מבחינה התקפית ואני בטוח שזה עוד יגיע".

MITRO

ניקולה מיטרוביץ שרשם שני בישולים קריטיים במשחק אמש ובמשחק נגד פלזן ניסה לעכל את עצם ההעפלה: "אנחנו צריכים לנקות את הראש להבין את גודל ההישג. זה היה חלום גדול של כולנו, ועכשיו הוא התגשם. המפתח הוא שעבדנו כולם ביחד, והיה לנו את המנהיג שלנו, ערן. זה הגיע לנו, נלחמנו מהדקה הראשונה ועד האחרונה".

 גל אלברמן, אחד השחקנים הוותיקים בקבוצה שחווה גם תקופות פחות זוהרות, סיפר על החיבור המיוחד שיש לו עם האוהדים: "הקהל הזה ליווה אותנו בימים פחות נעימים, היום זה סוג של רגע שיא עבורו. הם הודו לי ואני הודתי לו. הם היו לצידי בימים פחות נעימים ויש לי חיבור טוב עם הקהל, אני נהנה לשחק עבורו, להלחם עבורו ואני מאמין שהוא מעריך את זה".

על כך שסוף סוף הצליחו להעפיל לבמה המרכזית של הכדורגל האירופי: "הצלחנו בשנים האחרונות מאוד בזירה המקומית, קצת פחות בזירה האירופית. ליגת האלופות זה חלום של השחקנים, ההנהלה והמועדון. ניסינו בשנים האחרונות לעשות את זה וזה לא הלך, הפעם עשינו את זה בגדול".

1