שחקני מכבי תל אביב ביקרו בסניף 'מוזס' בסינמה סיטי בראשון לציון. בן חיים: "מתרכזים במשחק ביום שבת"

צילום: שוקה כהן

מכבי תל אביב הכריזה לאחרונה על רשת 'מוזס' שהצטרפה למשפחת הספונסרים של הקבוצה והיום, הגיעו שחקני מכבי לארוחה חגיגית בסניף 'מוזס' במתחם הסינמה סיטי בראשון לציון. השחקנים נהנו מארוחה חגיגית בחדר אירוח במסעדה.

עוד באתר:

להיות חלק מה-11: במשחק הזה אתם הכוכבים

בן הרוש: כל שחקן שמגיע מוסיף עוד דרייב

עדן בן בסט, נוסא איגיבור, אבי ריקן, איתן טיבי, יובל שפונגין, חואן פבלו וטל בן חיים נהנו מארוחת בריאות במוזס. בן חיים סיפר באירוע על המטרות שעומדות לנגד עיניהם של השחקנים, וגם גילה מה הוא הזמין בארוחה: "אנחנו יודעים שבאזל קבוצה טובה. כדי לעבור אתה צריך לפגוש כאלו קבוצות. יש לנו משחק חשוב מאוד בשבת מול ק"ש ואנחנו מתרכזים בו. אי אפשר לזכות בתארים בלי לעבוד קשה, הצוות מבין את זה ומכין אותנו.

על התוצאה המאכזבת במחזור השני של גביע הטוטו: "מה שהמאמן אומר לשחקנים ישאר בנינו, כולם התאכזבו מהתוצאה ואנחנו יודעים שכדי לזכות בתואר ראשון העונה נצטרך להופיע יותר טוב. כשמדברים על משחק הגנה מדברים על קבוצה. היו משחקים שנראנו טוב והיו שנראנו פחות. כל עמדה יש כמה שחקנים טובים. אנחנו בתחילת עונה, שלב מוקדם של אוגוסט ואני מבטיח שזה יראה יותר טוב בהמשך".

על הרצון העז לשחק בליגת האלופות סיפר בן חיים: "כשאתה מגיע למעמד בו שני משחקים מפרידים בינך לבין הגשמת החלום של כל שחקן,אנחנו בהחלט לא מסתפקים ורוצים ללכת כל הדרך.  קל זה לא יהיה, אפשרי זה בהחלט. בקבוצה הזו יש עוצמות, הראו את זה בשלוש שנים האחרונות ועכשיו הגיע הזמן לקחת צעד אחד קדימה".

דקלה פוגל לוינשטיין, מנהלת השיווק של רשת מוזס סיפרה על מדוע נוצר הקשר עם מכבי: "הבחירה במכבי מתחברת לערכים של רשת מוזס, מצוינות, מובילות, ספורטיביות ומשפחתיות. למרות שאנחנו רשת המבורגרים, יש לנו סניף בריאות וזה מתחבר מצוין".