מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ', התקשה להסתיר את אכזבתו בסיום המשחק מול דינמו קייב בו הפסידה קבוצתו 2:0 במחזור השני של ליגת האלופות. בסיום המשחק אמר המאמן:

"אני מרוצה מהמשחק הערב למרות ההפסד. אני חושב ששיפרנו את המשחק שלנו מהמשחק הקודם. הם הבקיעו שער בתחילת המשחק ובתחילת המחצית השנייה ולאחר מכן עבורנו זה היה קשה יותר. דינמו קייב הוכיחה הערב שהיא טובה יותר מאיתנו. אבל אנחנו צריכים עוד משחקים כאלה כדי להשתפר ובמקביל להתמקד במציאות ולהבין מה צריך עוד לשפר כדי להגיע לרמה כמו של דינמו קייב".

אתה חושב שמכבי שייכת למעמד הזה?nirkeidar-104

"אני מבין שהמחשבות כרגע שליליות. גם אני לא ממש מרוצה מהעובדה שכל האוהדים שלנו מאוכזבים. אבל אנחנו צריכים להסתכל על מה שקרה במשחק. היינו קרובים גם להבקיע, אבל זה לא צלח"

האם ההשחקנים עבדו על פי תוכנית המשחק?

"השחקנים שיחקו על פי התוכניות אבל כבר בתחילת המשחק הם הבקיעו וזה פגע בתוכנית המשחק. השחקנים עשו את המקסימום שהם יכולים, וזה המצב כרגע".

מה צריך לתקן על פי המשחק הזה?

"הכל. גם ביכולת, גם בעוצמה, צריך שחקנים מהירים. אחרי 90 דקות היה קשה לנו לכבוש, אבל אם אתם זוכרים מה קרה כששיחקנו נגד ויקטוריה פלזן ובאזל שהן קבוצות איכותיות אז עכשיו אנחנו משחקים מול יריבות ברמה גבוהה מאוד בכדורגל האירופי וזה לא קל לנו".

למה לא פתחת עם טל בן חיים מתחילת המשחק?

"בן חיים שיחק 45 דקות במחצית השנייה, ומה שהוא עשה במחצית הזו היה זהה למה שביקשנו מעדן בן בסט. זו החלטה שלי ואמרתי כבר שאני אענה על הכל אבל שאלה כזו התשובה תהייה שזו הבחירה שלי".

על היכולת של אבי ריקן:

"אני מרוצה מאוד מהמשחק שלו. הוא עשה עבודה טובה גם אחריהשער שהובקע מהצד שלו".

על היכולת של ראיקוביץ':nirkeidar-105

"אני יודע שקשה עבורו לספוג את השערים אבל אני חושב שהוא היה טוב. הוא גם הציל כמה הזדמנויות של דינמו קייב. לדעתי הוא נמצא ברמה שאנחנו מצפים ממנו".

האם ההפתעות במחזור הערב מפריחים בך תקווה?

"אנחנו מדברים על ליגת האלופות וזה המפעל הקשה ביותר בעולם. אנחנו נלחמנו כדי שנעשה הפתעה. וכך נמשיך לעשות. זה לא פשוט עבורנו. מדובר במפעל שהוא מאוד שונה מהרמה שאנחנו משחקים בליגה שלנו. נקווה שבעתיד יהיו לנו עוד הזדמנויות לשחק ברמה הזו".