קבוצת הנוער סיימה היום (ד') את משחקה מול המקבילה מצ'לסי בהפסד 3:0. הצהובים התמודדו מול אחת הקבוצות החזקות ביבשת, ונכנעו מצמד שערים של פאלמר ושער נוסף של טאמי. בסיום המשחק, התייחס מאמנה של מכבי 'שחר' למשחק, ליכולת שהפגינו החניכים וגם על החוויה שבהגעה למעמד כזה:

עוד באתר: 

סיקור המשחק של קבוצת הנוער

העונה כולנו צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית

"אפשר לומר שהתוצאה משקפת, נכון שיכולנו לתת גול או שניים במצבים שהגענו אליהם, אך גם להם היו עוד הזדמנויות. אנחנו לא יכולים להתלונן על התוצאה. המטרה שלנו הייתה להתמודד, ולא להראות כמו קבוצה שמנסה רק להעיף את הכדור קדימה ולא לספוג. לפרקים עמדנו בזה ולפרקים לא. הרווחנו את חביב, גלזר, לזאר ועוויסאת בשבועיים האחרונים. אנחנו קבוצה שעוד תתחבר".

"זה שיעור טוב, חלק מהפערים אפשר לצמצם וחלק לא, ברמת הקצב,, הפיזיות והרמת הגנה זה דבר שאנחנו לא חווים כל יום. אני שמח שבניגוד למה שקורה בארץ כשקבוצות מתמודדות מולנו, אנחנו לא באנו להעביר את הזמן או שיגמר 1:0 מהצלות של חביב, ואני שמח על כך. זה אחד המועדונים הגדולים בעולם. רואים את זה במתקן, בגישה, בקצב, זה פשוט רמה ליגת האלופות".

"זה המשחק הרשמי הראשון שלנו עם הדחייה של הליגה וזה היה בעוכרינו. אין פה קסמים, כמו שקשה לבוגרים יהיה קשה גם לנו. הקלישאה אומרת שהליגה זה הלחם והחמאה שלנו ואנחנו צריכים לפתוח את העונה כמו שצריך. יש עוד חמישה משחקים בצ'מפיונס, מי שירצה לשחק יצטרך לעשות את העבודה בליגה".