שלושת הקבוצות הבכירות של מחלקת הנוער יחזרו מחר (ש') לפעילות מלאה לאחר שבשבוע שעבר נדחה המחזור עקב תנאי מזג האוויר. לפניכם הרשימה המלאה של משחקי השבת של קבוצות המחלקה בשבת

מכבי תל אביב 'שחר'

קבוצת הנוער של הצהובים שבה אמש ממשחקה הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות לנוער, בו הפסידה 0:3 למקבילה שלה מצ'לסי, אלופת אירופה הנוכחית. החניכים של זיו אריה יפתחו את העונה במשחק ביתי מול מ.ס. אשדוד במשחק שייערך באיצטדיון רמלה בשעה 12:00. עוד בלונדון סיפר המאמן על הצורך לעשות את המעבר מאירופה לזירה המקומית בהצלחה: "אין פה קסמים, כמו שקשה לבוגרים יהיה קשה גם לנו. הקלישאה אומרת שהליגה זה הלחם והחמאה שלנו ואנחנו צריכים לפתוח את העונה כמו שצריך".

מכבי תל אביב 'עודד'נערים א

לאחר שבועיים שבהם לא שיחקו משחק רשמי בשל תנאי מזג אוויר ומשחק שהוכרע טכנית עוד לפני שריקת הפתיחה, נערים א' של אורי אוזן ולאון אסרף חוזרים למשחק בו יצפינו את דרכם היישר לקריית שמונה, שם יתמודדו עם המקבילה מהצפון באיצטדיון העירוני בשעה 11:00. נערים א' מובילים כעת את הטבלה עם שתי ניצחונות משני משחקים.

מכבי תל אביב 'אלי פוקס'

קבוצה נוספת שתחל את העונה שלה באופן רשמי מחר היא קבוצתם של אליעזר בן אהרון וגדי ברומר, שיעשו דרך קצרה למשחק חוץ מול הפועל רמת גן במגרש הסמוך לספארי בר"ג בשעה 10:30.