קבוצת הנוער פתחה בניצחון בכורה את ליגת העל לנוער כאשר ניצחה את מ.ס. אשדוד 0:1 משער של דן גלזר. מאמן הקבוצה זיו אריה סיכם את הניצחון, החזרה מליגת האלופות לנוער וגם על מזג האוויר:

"תמיד כיף לנצח במחזור הראשון, במיוחד לא לספוג. חששתי מהשינוי המנטלי מליגת האלופות כי מול צ'לסי הגענו מאוד דרוכים ומרוכזים, לשמחתי ברוב הדקות השחקנים היו שקטים, שמרו על הכדור ומנעו מאשדוד מצבים. ב-20 הדקות האחרונות אני פחות מרוצה, יש הרבה מה לתקן".

על החילופים שנכנסו ועזרו לקבוצה

"הדבר הכי קל למאמן זה להגיד פנים חדשות, לא מחוברים ומזל. אני מעדיף ליחס את זה ליכולת ולאימון. נעבוד קשה ונתקדם. יש נטייה לעיתונאים להגיד על חילופים טוב או לא טוב. מול צ'לסי החילופים קצת פגעו בנו. יש לנו סגל רחב, ספסל טוב ועוד שישה שחקנים שלא התלבשו, במשך העונה כולם יעזרו לנו".

על שינויי מזג האוויר 

"אחרי ההתמודדות מול צ'לסי כולם מדברים על הפער, יש  פער שאנחנו לא שולטים בו, באנו מ-15 מעלות ל-32 מעלות וחום אימים. זה לשתי הקבוצות, אך הקשה עלינו לשחק בקצב שהיינו רוצים".

AQ7A8521

מבקיע השער דן גלזר סיפר על התחושות לאחר ניצחון הבכורה, על הבקעת השער וגם על העובדה שהוא מתאמן עם הבוגרים ומשחק עם הנוער:

"כיף גדול לנצח, ובמיוחד לתת גול. צריך להמשיך ככה וזו רק ההתחלה. חלק מהמחשבה של לשחק בנוער זה לגוון את המשחק ולהביא יותר מספרים, שמח שזה קרה כבר במחזור הראשון".

על המשחק עצמו

"חזרנו ממשחק קשה מול צ'לסי, הרגשנו את השרירים אבל אין יותר כיף מזה, לשחק ברביעי ובשבת, תנו לנו לשחק, אנחנו אוהבים את המשחק. אנחנו שחקני כדורגל שאוהבים את מה שעושים".

על התפקיד שלו העונה כקפטן

"אני האחראי המבוגר קצת. זה חדש לי, אבל יש פה שחקנים טובים שמבינים את שיטת המשחק מהר מאוד. עשינו דברים מאוד יפים היום, וחשוב להמשיך ככה"

על האימון עם הקבוצה הבוגרת

"האימונים עם הבוגרים זו חוויה בפני עצמה. לשחק עם השחקנים הכי טובים בארץ זה משפר, אתה נותן כל אימון מאה אחוז וזה משפר אותי כשאני מגיע לכאן, למשחקים בשבת.