*התמונות צולמו באישור הילדים והוריהם

שחקני מכבי תל אביב הגיעו היום (ד') לבית החולים "דנה" באיכילוב, וביקרו את הילדים אשר מאושפצים במחלקות בית החולים. שחקני הקבוצה ניקולה מיטרוביץ', שלומי אזולאי, יואב זיו עוז ראלי ועדן בן בסט הגיעו ישירות מאימון הקבוצה, מצוידים במתנות של המועדון אותם העניקו לילדים.

עוד באתר:

הכירו את המגן החדש של מכבי

העונה כולנו צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית

https://www.youtube.com/watch?v=ExRla3OvldY

לחצו כאן לצפייה בסלולרי

חלוץ הקבוצה עדן בן בסט דיבר בבית החולים על המעשה החשוב: "אם אנחנו עושים לילדים טוב על הלב זה הדבר הכי טוב שיש. אנחנו מקבלים פרופורציות על החיים והספורט וכן יבורכו מעשים כאלו".

Processing...

על ההייפ לקראת משחקי ליגת האלופות

"כל מה שקורה מסביב לכרטיסים וכמות האוהדים שיגיעו מחלחל, כרגע אנחנו מרוכזים במשחק הקרוב שזה הכי קרוב שיש. יש הרגשה כיפית אבל אופוריה זו לא מילה שאומרים במכבי. אנחנו מוכנים ודרוכים, יודעים לקראת מה אנחנו הולכים וככה נמשיך".

dana visit

על היכולת האישית שלו

"אני לא מסתיר שאני רוצה לשחק כמה שיותר. אני עובד קשה כשאני מקבל את ההזדמנות כי זה מגיע לי, ומנסה להצדיק את ההזדמנות שניתנה לי. אני משתדל להשאר חיובי ולהאמין שהכל יהיה בסדר. כיף שהמאמן מחמיא, זה גורם לי להמשיך לעבוד קשה ואני יודע שחלוץ נמדד בשערים, יחד עם עבודה קשה".

מגנה החדש של מכבי תל אביב עוז ראלי, סיפר גם הוא על הרצון לתרום לילדים:

"זו מצווה לבוא ולשמח ילדים. זה כבוד בשבילנו ככדורגלנים לעשות טוב לילדים".

על המעבר הטרי

" זה כבוד לייצג את מכבי תל אביב, מועדון פאר עם קהל גדול. היו הרבה ברכות ואיחולים, לילה ללא שינה מהתרגשות מהמאימון בבוקר אבל עכשיו בסדר. אני מאושר שהמעבר הזה קרה, ועכשיו חובת ההוכחה עלי. זה מקום חדש, אנרגיות חדשות, תנאים מדהימים. יש תנאים וצוות מקצועי מדהימים, וזה מתכון להצלחה".