מכבי תל אביב 'שחר' עומדת בפני רגע היסטורי נוסף, כאשר במסגרת השתתפותה בליגת האלופות לנוער, יארחו הצהובים הצעירים את קבוצת הנוער של דינמו קייב למשחק השני בשלב הבתים של ליגת האלופות. המשחק של מכבי 'שחר' ייערך באיצטדיון 'גרונדמן' ברמת השרון בשעה 13:00, כאשר הכניסה למשחק הינה חופשית.

רגע לפני שעולים לחיפה, עוצרים ברמת השרון באיצטדיון 'גרונדמן' וצופים בדור העתיד בצהוב שישחק מול הנוער של קייב! יום שלישי, ה-29/09 בשעה 13:00. הכניסה חופשית!

מקסים גרצ'קין, מגנה השמאלי של מכבי 'שחר' סיפר הבוקר (א') לאתר הרשמי על התחושות של השחקנים לקראת המפגש החשוב מול האוקראינים, ועל הרצון הגדול לראות את איצטדיון 'גרונדמן' ברמת השרון מלא באוהדים צהובים:

"יש התרגשות גדולה, זה המפעל הכי גדול באירופה לשחקני נוער, לפי דעתי זו הזדמנות גדולה להיות חלק מזה. יש לנו יומיים להתכונן למשחק, אנחנו מנסים להכניס את כל הכוחות שאפשר באימונים ונעשה את הטוב ביותר שלנו. היריבה הקודמת שלנו היא אלופת אירופה לנוער. עשו עליהם סקאוט, יש לנו דוח של הנוער של קייב, אנחנו מכירים את התכונות החזקות של כל שחקן שלהם ואנחנו מתכוננים לקראתם". AQ7A8299

על חשיבות הקהל במשחק ביום שלישי

"הקהל במפעלים כאלו זה 50% מהמשחק. אתה יכול להיות טוב ולשחק טוב אבל אתה צריך תמיכה מאחור. כמו שבאים 30 אלף לסמי עופר, היינו שמחים לראות אלפיים אוהדים צהובים שיראו נוכחות ויראו שזה משחק ביתי של מכבי תל אביב. אנחנו צריכים את הדחיפה, ותמיד כיף לקבל את האהדה של הקהל"

אנחנו באים ב-150% מוכנות. אמנם היה לנו הפסד לא נעים בסכנין, אבל יש הפרדה ואנחנו באים לקחת שלוש נקודות מהמשחק הזה.

על האתגר האישי שלו כחריג גיל העונה

"מבחינה אישית זה אתגר אישי בשבילי, זו קבוצה חדשה. בילינו מחנה אימונים ארוך, אני בטוח שיחד עם שני השחקנים החריגים נוכל לגבש קבוצה חזקה וזה יבוא לידי ביטוי במגרש".