יום ליגת האלופות יחל מחר (ג') בעת שמכבי תל אביב תפגוש את דינמו קייב במסגרת המחזור השני של שלב הבתים בליגת האלופות. רגע לפני שההצגה המרכזית תחל בסמי עופר, קבוצת הנוער מכבי תל אביב 'שחר' תתמודד  מול המקבילה מקייב במשחק שייערך באיצטדיון 'גרונדמן' ברמת השרון בשעה 13:00.

לאחר שהפסידו במשחק הראשון מול צ'לסי בחוץ, הצהובים ינסו להשיג נקודות ראשונות כבר מחר. מאמנה של הקבוצה זיו אריה דיבר לאתר הרשמי רגע לפני המשחק ודיבר על ההרגשה של השחקנים לקראת המשחק במפעל היוקרתי, ההתמודדות מול האוקראינים והחשיבות של הקהל המקומי:

"אני מאמין שעדיין קיימת התרגשות בקרב השחקנים, אבל אנחנו פחות מתעסקים  בזה. כל משחק במסגרת האירופית הוא מרגש אבל משתדלים להיות מקצוענים ולנתק רגש משכל".

על הרצון לצאת מחר עם נקודות מהמפגש

"עד כמה שזה ישמע יומרני גם בצ׳לסי רצינו לנצח. חשוב לנו להראות טוב, לשחק כדורגל חיובי ולהתמודד ברמות האלו מול הקבוצות שמולנו, אבל גם לשחק על נקודות. קבוצת הנוער של דינמו אולי לא ברמה הגבוהה שראינו מצ'לסי אבל צפינו בהם וזו יריבה ברמה הגבוהה ביותר".

על החשיבות של הקהל במשחק מחר
"בכוונה בחרנו איצטדיון קומפקטי כדי שהקהל לא ייבלע. חשוב לנו מאוד שתהיה אווירה טובה של כדורגל עם הרבה קהל בכלל, וקהל שלנו בפרט".