אווירת כדורגל נהדרת הייתה היום באיצטדיון 'גרונדמן' ברמת השרון כאשר מכבי תל אביב ודינמו קייב נפרדו בשיוויון 1:1 משערים של מיכאלצ'נקו וקניקובסקי. כ-800 צופים באו לתמוך בצהובים הצעירים שלמרות ששלטו ברוב שלבי המשחק, לא הצליחו לנצל זאת כדי להרוויח את שלוש הנקודות.

המחצית הראשונה החלה עם התקפה יפה של מכבי מצד שמאל הניבה הרמה בחצי גובה של גבי קניקובסקי, אך למרות הזינוק של אור דסה הוא לא מצא את הכדור. באותה התקפה נתן השופט כרטיס צהוב לקליוז'ני מקייב על עבירה שביצע על איילון אלמוג.


הצהובים הצעירים הפגינו משחק התקפה יפה גם בדקות שלאחר מכן, כאשר איילון אלמוג היה זה שניסה את מזלו לעבר השער, אך הכדור עלה גבוה. למרות הפתיחה הטובה, בדקה ה-21 בוגדן מיכאילצ'נקו הבקיע את השער לזכותה של האורחת בהתקפה מתפרצת של קייב מצד ימין. בדקה ה-23 מהלך יפה של תומר אלטמן מצד ימין שחתך לרחבה הוביל לבעיטה של הקשר, אך השוער האוקראיני היה במקום. בדקה ה-24 הגיע מהלך אדיר של גבי קניקובסקי. הקשר קיבל את הכדור מאלמוג, הניף את הרגל ובעט כדור אדיר שניתז מהקורה אל גב השוער ופנימה לרשת. 1:1 ב'גרונדמן'. בדקה ה-40 האורחים היו קרובים לכיבוש כאשר מיכאליצ'נקו נגח את הכדור למשקוף השער של אוחיון והחוצה. דקה לאחר מכן, הצהובים היו חייבים להבקיע כאשר קניקובסקי מצא עצמו במצב קורץ מול השער, אך במקום לבעוט העביר כדור רוחב שנהדף על ידי ההגנה של דינמו. רגע לפני המחצית, היה זה שוב איילון אלמוג שהיה קרוב מאוד לשער

המחצית השנייה נפתחה עם חילוף כפוי במכבי כאשר עידן יוגב יצא עקב פגיעה בראשו. עמית רוזנבוים החליף אותו. BZ1A5612עם פתיחת המחצית השנייה ספג גבי קניקובסקי את הכרטיס הצהוב. בדקה ה-59 הצטרף גם דן גלזר לרשימת המוצהבים. בדקה ה-60 איילון אלמוג המשיך לאפס כוונות כאשר בעיטה חזקה שלו נהדפה על ידי השוער האוקראיני לקרן. חמש דקות לאחר מכן כדור ענק של גרצ'קין מהגיע לדסה שהגיח מאחור אך מטווח קרוב פספס את המסגרת. בדקה ה-67 החליף עמית שפירא את תומר אלטמן. הצהובים שלטו ב-20 הדקות האחרונות של המשחק, אך הזדמנויות גדולות של שפירא וגלילי לא הצליחו לחדור את הרשת.

פתחו במכבי: חביב אוחיון, מקסים גרקצ'ין, עידן יוגב (עמית רוזנבוים 45'), בר גלילי, רן ואטורי, דן גלזר, שי גולן, תומר אלטמן (עמית שפירא 67), גבי קניקובסקי, אור דסה ואיילון אלמוג (דור גלילי '74)