מועדון מכבי תל אביב עומד בפני שבוע עמוס במיוחד. קבוצת הנוער פותחת עונה בכל הכח, גביע הטוטו, ליגת Winner, ליגת האלופות ועוד הפתעה אחת ענקית לאוהדי מכבי. כדי שלא תפספסו אף פרט, הכנו לכם את המדריך הצהוב לקראת שבעה ימים של מכביזם טהור בדרכים. פתחו יומנים ותתחילו לרשום:

09/09 – יום ד' – בני יהודה VS מכבי תל אביב (גביע הטוטו)

המשחק בוטל בעקבות תנאי מזג האוויר, הודעה על מועד משחק חדש יעלה בהמשך

10/09 – יום ה' –ברוכים הבאים לאתר החדש של מכבי תל אביב!

10/09 – יום ה' – מזל טוב! אבי ריקן חוגג את יומהולדתו ה-27

MTA__1439942422_IMG_5396

12/09 – יום ש' – מכבי תל אביב 'שחר VS מ.ס. אשדוד (ליגת Winner לנוער)

קבוצת הנוער פותחת עונה בליגה המקומית בלנוער. לאחר שהוביל את הצהובים לזכייה באליפות בעונה שעברה, זיו אריה יוביל העונה קבוצה מחודשת שתנסה לשחזר את ההישגים מאשתקד. במסגרת המחזור הראשון, תפגוש מכבי 'שחר' את מ.ס. אשדוד באיצטדיון רמלה בשעה 12:00. וזה ממש לא הסוף של קבוצת הנוער לשבוע הקרוב.

12/09 – יום ש' – עירוני קרית שמונה VS מכבי תל אביב (ליגת Winner)

לאחר מפח הנפש בגביע אלוף האלופים, מכבי מגיעה למשחק באיצטדיון העירוני בקרית שמונה במסגרת המחזור השלישי בליגת Winner. מכבי מגיעה לאחד המגרשים הביתיים בליגה כשהיא צברה שתי ניצחונות רצופים, בעוד שהקבוצה הצפונית רשמה עד ניצחון והפסד.

13/09- יום א' –  ערב ראש השנה – חג שמח לכולם ושנה טובה ומתוקה!

15/09 – יום ג' – הקבוצה הבוגרת ממריאה יחד עם קבוצת הנוער ללונדון

16/09 – יום ד' –  מכבי תל אביב 'שחר' VS צ'לסי U-19 (ליגת האלופות לנוער)

לראשונה בהיסטוריית הכדורגל הישראלי, קבוצת הנוער של מכבי תל אביב תשתתף במפעל הצעיר של ליגת האלופות לנוער. הקבוצה של זיו אריה תפגוש את את ה-U19 של צ'לסי, שאשתקד זכו בליגת האלופות לנוער. המשחק יתקיים במתחם האימונים של הקבוצה הלונדונית ה- Cobham Training Centre.

16/09 – יום ד' –  צ'לסי VS מכבי תל אביב (שלב הבתים של ליגת האלופות)

הרגע לו חיכינו 11 שנים סוף סוף הגיע. יום רביעי, 21:45, סטמפורד ברידג'. מכבי תל אביב חוזרת לבמה הגדולה ביותר של הכדורגל האירופאי, עם התמודדות פיקנטית במיוחד. אלופת אנגליה הנוכחית ואחת מהקבוצות החזקות ביבשת תארח את הצהובים למשחק הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות. המשחק ינעל את השבוע המטורף של מכבי תל אביב עם הפינאלה הגדול ביותר שאפשר לבקש.

NIR_9388