מכבי תל אביב פתחה ברגל שמאל את הבכורה המחודשת שלה ברגל שמאל, כשהפסידה לאלופת אנגליה בתוצאה 4:0 משערים  של וויליאן, אוסקר, דייגו קוסטה וססק פאברגאס. מכבי תשוב לאחר מחר (ה') ותחל להתכונן לחזרה לזירה המקומית. הקפטן ערן זהבי דיבר בסיום המשחק על התחושות מהסיום, הפתיחה במפעל והחוויה החדשה.

"היה משחק מאוד קשה ולא היינו מספיק אגרסיביים במגרש. אנחנו צריכים עוד ביטחון עם הכדור ולדעת לנצל שטחים פתוחים. נלמד מהמשחק הזה, נשתפר ונעמוד פנים מול פנים מול הקבוצות מולן נשחק בעתיד".

ג'ורדי קרויף: "זאת הייתה קבלת פנים מהרמה הגבוהה באירופה".

על היריבה

"אני חושב שנתנו להם יותר מדי כבוד, אבל זו חוויה מלמדת. בסך הכל שיחקנו מול אחת הקבוצות הגדולות בעולם. ידענו שלא נהיה טובים כמו צ'לסי, אבל היו מקומות שבהם יכולנו לצמצם את הפערים".

טל בן חיים הבלם דיבר גם הוא בסיום וסיפר על החזרה לסטמפורד ברידג':

"זה היה משחק קשה מאוד מול אלופת אנגליה במגרש הביתי שלהם. זה קשה מאוד לשחק מול שחקנים ברמה העולמית, השחקנים שלנו עשו את הכי טוב שלהם, בסופו של דבר אנחנו מאוכזבים מהתוצאה".

על הדברים שיכלו לעשות הצהובים:

אני בטוח שיכלנו לעשות יותר, אבל יש פער עצום בין המשחק של צ'לסי למשחק של מכבי תל אביב. אי אפשר לומר ששיחקנו טוב כשספגנו 4:0. אנחנו יודעים שלא יהיה קל לשחק מול מועדונים ברמות האלו, וראינו את היכולת שלהם כשהתחיל המשחק".