אחרי ההפסד 4:0 לצ'לסי במשחק שפתח את ההופעה השניה של מכבי  תל אביב בליגת האלופות, המאמן סלבישה יוקאנוביץ' מסתכל דווקא על נקודות האור במשחק.

ג'ורדי קרויף: "זאת הייתה קבלת פנים מהרמה הגבוהה באירופה".

"אני אסכם בצורה חיובית. זו התמודדות ראשונה עבור הקבוצה הזו בליגת האלופות", אמר המאמן הסרבי. "שיחקנו נגד אחת הקבוצות הדומיננטיות בעולם. אנחנו חייבים ללמוד מזה, להיות חזקים יותר בהתמודדות במפעל הזה, אני בטוח שבמשחקים הבאים נראה טוב יותר".

AQ7A0175

על הטעויות במחצית הראשונה אמר:

"פה זה לא ליגת העל אלא הליגה מהמעלה הראשונה. נלחמנו נגד קבוצה טובה מאוד וחזקה מאוד. במחצית הראשונה הקבוצה הייתה קצת בלחץ ועשתה טעויות טקטיות והתארגנות על המגרש. כדי לעשות הפתעה בכזה משחק צריכים להיות חזקים יותר".

"ריאקוביץ' יכול לעשות טעויות. הוא שחקן צעיר ומוכשר וזה לא משחק קל גם לא בשבילו כשוער לשחק במקום כמו ששיחקנו פה".

על הציפיות שלו מהקבוצה במפעל אמר:

"הציפייה שלי שבמפעל הזה נלמד ונשתפר ונוכל להתמודד. אני לא חושב על נקודות שמכבי צריכה להשיג. אני  מצפה שבהתמודדות הזו נדע להציג יכולת טובה יותר במשחק הבא נגד דינמו קייב".

"הגיע לצ'לסי הניצחון הזה. הם יכלו לכבוש עוד שערים גם אנחנו יכולנו. אנחנו במצב שאנחנו חייבים להיות מאורגנים יותר בהגנה. עבור שחקנים רבים מהסגל שלי מדובר במפעל חדש. אנחנו נצטרך להיות טובים יותר בעתיד".

על ההשפעה של התוצאה על המשחק הקרוב בליגה:

"התוצאה פה לא תשפיעה על המשחק שלנו בליגה ביום ראשון. חשבנו שאולי נצליח לעשות הפתעה בתחילת המשחק אבל אחרי שהוא החל אז ראינו את הסיטואציה על כר הדשא".