"נתכונן לקראת משחק מול אחת מהקבוצות הגדולות באירופה", אמר סלבישה יוקאנוביץ', שצריך להכין את שחקניו לקראת המשחק מול צ'לסי, שיציין את חזרתה של מכבי לקדמת הבמה של הכדורגל האירופאי.

אלופת הפרמיירליג, אחד ממועדוני הפאר הגדולים בעולם והעשירים בעולם מהליגה המסוקרת ביותר. ועדיין, תמיד מעניין לשמוע מה יש לאלו המסקרים את הקבוצה של ז'וזה מוריניו, לספר לנו לקראת המפגש מול האלופה הישראלית.

אחרי פתיחת עונה לא מעודדת במיוחד של האלופה האנגלית, שכולל 4 נקודות מ-15 אפשריות, המאמן הפורטוגלי הודה שבמפגש מול מכבי הקבוצה שלא חייבת להתאושש. "אני מאמין שבסטמפורד ברידג' צ'לסי תבוא בכל העוצמה ומצפה לכבוש מספר שערים", אמר אדם אנדרסון, כתב סקוטי, שמסקר את הכדורגל הבריטי. "הם משחקים התקפי, ויעלו עם קו קדמי התקפי כשמאטיץ' יהיה היחיד שישחק בקו האחורי של הקישור, כששאר חבריו  יחפשו את החלק הקדמי".

הקולגה מהתקשורת האנגלית, הכתב סיימון יפה, מוסיף: "מוריניו משחק בדרך כלל במערך של 4-2-3-1 או 4-3-3 ואני בספק אם הוא ישנה את המערכים האלה נגד מכבי. בצ'לסי רואים את מכבי כקבוצה החלשה בבית אבל יודעים שלא מדובר בקבוצה החלשה בשלב הבתים. מוריניו משחק בדרך כללל עם 16-18 שחקנים מהסגל שהוא מאמין בהם. אני בספק אם הוא לא יפתח בהרכב החזק ביותר שלו נגד מכבי ואני מניח שצ'לסי תפתח את המשחק בכל העוצמה".

887370_10153655254147259_8431028219162485876_o

אחד מהשחקנים המרכזיים של צ'לסי הוא הקשר הבלגי, אדן האזר, שאנחנו מכירים היטב גם מהמפגשים מול נבחרת ישראל. "האזר הוא שחקן מיוחד בסגל של צ'לסי ונבחר לשחקן הטוב ביותר בליגה גם בבחירות של השחקנים ושגם בבחירות של העיתונאים", מציין הכתב הבלגי של 'ניוזבלאד', בארט לאג. "מדובר בבקשר התקפה שהוא חזק מאוד במאבקים אישיים על הדשא ויש לו משחק טכני נהדר. הוא חייב לשפר את המסירות הארוכות שלו אם הוא ירצה אי פעם להיחשב ברמה של מסי ורונאלדו".

אנדרסון מסכים עם הקולגה הבלגית, אבל מסמן  עוד כמה מהכוכבים של מוריניו על כר הדשא: "נמניה מאטיץ' הוא שחקן מאוד חשובב מבחינתי כי כל קבוצה זקוקה לשחקן קישור הגנתי  מהטובים  בעולם כדי ששחקני ההתקפה יוכלו להיות עסוקים בלעשות את העבודה שלהם בחלק ההתקפי", מציין אנדרסון.

"אני לא בטוח שבצ'לסי עשו כל כך הרבה הכנה למשחק מול מכבי", מציין אנדרסון, "סביר להניח שמוריניו יודע איך ההוא מצפה מהמשחק להתפתח ואני גם בטוח שלרומן אברמוביץ' קשרים עם ישראלים שיוכלו לעזור לקבוצה בהכנות לקראת המפגשים מול מכבי".

בניגוד לחברו, סיימון  יפה מאמין שמוריניו לא יגיע למשחק 'על עיוור': "אני בטוח שהוא עשה מספיק כדי להכיר כל שחקן במכבי. זה שמכבי משחקת בצפון קוריאה. מדובבר בקבוצה מוכרת באופ"א. האוהדים של צ'לסי וודאי קראו על איך מכבי הדיחה את באזל הגדולה והעפילה לשלב הבתים ובטוחים שמכבי יכולה לעשות כמה הפתעות גם בשלב הזה. אבל בסטמפורד ברידג' זו תהייה משימה מאוד קשה".