עונת 2015/16 נמצאת עוד בשלביה הבתוליים בכדי להכתיר התמודדות בין שתי קבוצות בשלב כה מוקדם כמשחק עונה, אך מפגשים בין מכבי תל אביב למכבי חיפה תמיד היו במוקד העניין של הכדורגל הישראלי. בשבת הקרובה תתארח מכבי תל אביב ב'סמי עופר' כאשר תתמודד מול מכבי חיפה במחזור החמישי של ליגת Winner.

עוד באתר:

יוקאנוביץ' לא מקל ראש במפגש מול חיפה

איך נשמעת לכם ארוחה זוגית במוזס בדרך לחיפה?

השבוע לפני שנתיים, הגיעו הצהובים של פאולו סוזה למפגש הראשון בעונת 2013/14 מול הירוקים מהכרמל, במשחק שנערך במה שהיום נחשב להיסטוריה מודרנית, איצטדיון 'קרית אליעזר'. מכבי הגיעה עם קוף לא קטן על הגב למשחק החוץ, כאשר היא סוחבת רצף של תשע שנים בהן לא הצליחה להשיג ניצחון בקרית אליעזר._IR_8160

המחצית הראשונה בקרית אליעזר הייתה מרתקת. מצבים קורצים לשני הצדדים נעצרו פעם אחר פעם אצל שני השוערים, חואן פאבלו ובויאן שאראנוב. למרות לא מעט הזדמנויות הקבוצות ירדו למחצית בשיוויון ללא שערים.

המחצית השנייה לעומתה, היוותה אופרה אחרת שסימלה את יחסי הכוחות החדשים במאבק. חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה, איתן טיבי שעט מהחצי של מכבי אל עבר שערה של חיפה, ובמסירת פאלש נהדרת מצא על כנף ימין את מהראן ראדי. הקשר מצא בכדור מסובב שחדר לרחבה את ברק יצחקי שזינק לעבר הכדור ודחק אותו לשערה של חיפה בעזרת החזה. 0:1 למכבי בדקה ה-50. תשע דקות חלפו מהשער שהקפיץ מעל לאלפיים אוהדי מכבי שהגיעו לאיצטדיון, ועד השער השני והיפה במשחק. חואן פאבלו עם עצר היטב התקפה ירוקה שבאה לעברו, כשעומרי בן הרוש מנקה מהרחבה לעברו של ערן זהבי שעמד על קו 25 המטרים של המגרש.

_IR_8002זהבי שלימים יהפוך לקפטן של מכבי, דהר כמו קוורטרבק כשהוא סוחב עליו שלושה מגנים ירוקים ומעביר כדור עומק אדיר לראדה פריצה. השבדי קיבל את הכדור על רחבת ה-16, זיהה יציאה לא טובה של שאראנוב והקפיץ באומנות את הכדור אל הרשת, ואת האוהדים מהכיסאות ביציעים ובבית. 0:2 למכבי במבצר הירוק. בדקה ה-75, הגיע המסמר האחרון בארון של חיפה. מסירת רוחב משמאל לימין של בן הרוש הגיעה לזהבי שבתנועה אופיינית ויתר על הכדור, שהתגלגל לפריצה ומשם הויקינג השבדי לא התבלבל, בעט מדויק וקבע את התוצאה הסופית על 0:3.

תשע שנים, ארבעה חודשים ויום של בצורת ניצחונות בקריית אליעזר הסתיימו בניצחון ענק של הצהובים, שהפך לצומת מרכזית בדרך לאליפות של עונת 2013/14.