מנויים ליגת האלופות כבר רכשתם. הכרטיס למשחק כבר מוכן. ועכשיו אתם רק תוהים איך להגיע ביום שלישי בערב (21:45) למשחק מול דינמו קייב במחזור השני של ליגת האלופות בלי להיתקע בפקקים. תוהים? אנחנו לא ניתן לכם לטעות. לפניכם הפרטים לגבי אפשרויות ההגעה לאיצטדיון בתחבורה ציבורית, אשר תחסוך מכם הוצאות דלק מיותרות ואיחור כתוצאה מהפקקים.

מועדון הכדורגל מכבי תל אביב קורא לכל האוהדים להגיע מוקדם ככל האפשר על מנת לאפשר הגעה נוחה והנאה מיום שכולו כדורגל. שערי האיצטדיון יפתחו בשעה 19:00

הגעה באוטובוס

FANZONE הרימו את הכפפה וארגנו הסעות באוטובוסים ממספר נקודות איסוף בכל רחבי הארץ.  ההסעות תהיינה הלוך חזור הן בתשלום אטרקטיבי, והנסיעה בהן מותנת ברישום מראש דרך אתר FANZONE. כל שנותר, הוא להיכנס לאתר, שם תוכלו למצוא את כל הפרטים, הזמנים והמחירים של ההסעות. (טבלת המחירים ואזורי ההסעות נמצאת בתחתית העמוד).

  • רישום ותפעול ההסעות יתבצע ע"י חברת FANZONE אשר נוטלת את האחריות המלאה בנושא ההסעות.

הגעה ברכבת

רכבת ישראל נרתמה גם היא למען ההגעה של האוהדים הצהובים מוקדם ובשלום ל'סמי עופר', כאשר תנועת הרכבות תתוגבר במיוחד למשחק. תוכלו לתכנן את מסלול הנסיעה שלכם בתנועת הרכבות המתוגברת דרך אתר הרכבת או דרך האפליקציה, שם נמצא לוח הזמנים המפורט של הרכבות.

דובר משטרת מחוז החוף מסר לקראת המשחק

"לקראת משחק ליגת האלופות נגד דינמו קייב שייערך ביום ג' ה-29.9.15 בשעה 21:45  באיצטדיון סמי עופר, תערך המשטרה המקומית למנוע תופעות של הפרות סדר ותרחישי תנועה שונים. על מנת למנוע לחץ על שערי הכניסה יפתחו שערי האיצטדיון שעתיים לפני שריקת הפתיחה. במשטרה מדגישים כי לא תותר כניסה לתחומי האיצטדיון ללא בידוק בטחוני. כלי רכב שייחנו באופן המנוגד לחוק יחסמו ויפריעו לתנועה בקרבת האיצטדיון יגררו מיידית.
המלצת המשטרה להסתייע בתחבורה ציבורית ולהגיע מוקדם ככל שניתן על מנת למנוע לחץ מיותר בכניסות לאיצטדיון. לרשות הבאים מאזור צפון וחיפה עומד מערך מתוגבר של מטרוניות שיורידו את הבאים למשחק בפתח האיצטדיון. למגיעים מאזור דרום עומד מערך מתוגבר של רכבות הלוך וחזור .לבאים בכלי רכב פרטיים עומדים לרשותם חניונים : הוט , הקונגרסים וחניוני הים . שוטרים יכוונו את התנועה אל החניונים . מאחר ורוב הצופים יגיעו באופן מרוכז במספר רכבות מאזור המרכז יש להקפיד על חציית הצמתים על ידי  הולכי הרגל ולהישמע להנחיית השוטרים הפרוסים בשטח "

מסלולי האוטובוסים

קו מסלול מחיר לנוסע הלוך חזור
1 פתח תקווה – הוד השרון – רעננה 53
2 אור עקיבא, בנימינה, זכרון יעקב 39
3 אשקלון, אשדוד, יבנה 83
4 עפולה, יקנעם 41
5 שוהם, ראש העין 59
6 רחובות, נס ציונה 62
7 ירושלים, מודיעין 73
8 רמת גן, גבעתיים 54
9 רמלה, לוד 59
10 דימונה, באר שבע, קרית גת 94
11 נהריה, עכו 39
12 טבריה 47
13 נצרת עלית 44
14 כפר יונה, נתניה 46
15 קרית אונו, גני תקוה, גבעת שמואל 56
16 יהוד, אור יהודה, כביש 4 57
17 גלילות 48