מכבי תל אביב נמצאת כמועדון בתקופה מוצלחת מאוד, תקופה שיכולה להתקיים רב בגלל אותם אנשים שייסדו ויצרו את המושג מכבי תל אביב. כחלק משמירה על העבר והמסורת, נערך גם השנה 'טורניר בנדורי ה-4', על שמו של אברהם בנדורי ששיחק במכבי תל אביב עוד מלפני קום המדינה ונחשב לאחד מותיקי המועדון. אחד הנתונים המעניינים על בנדורי, היא העובדה שהוא עמד בשערה של נבחרת ישראל במשחק הרשמי הראשון שלה. השנה בטורניר, השתתפו שוערים ממחלקת הנוער של מכבי תל אביב, הפועל פתח תקווה, בית"ר ירושלים ובני יהודה. במהלך המשחקונים של השחקנים ביקר גם שוער העבר חיים לוין.

חן עבדו, ראש צוות מאמני שוערים במועדון ומנהל הפעילות החינוכית של מחלקת הנוער, היה אמון על הטורניר כמו בכל שנה, והסביר את החשיבות הגדולה שיש לטורניר מהבחינה המקצועית, אך בעיקר מהבחינה החינוכית: "הטורניר מתקיים כבר בשנה הרביעית, תמיד בחול המועד סוכות. המטרה היא להוקיר את פועלו של בנדורי ולכן קרוי הטורניר על שמו. המטרה היא לעשות משהו מהנה, מלמד ומחבר בין השוערים. רוב הטורנירים הם טורנירים לשחקני שדה, אך הפעם מדובר על משהו ייחודי רק לשוערים".

על הערכים שקיבלו השחקנים מהטורניר

חלק מהדברים שניסיתי להעביר לשוערים יחד עם גיא נחשון ואיתן חמיאל, זה שיוקירו את העבר של המועדון שלהם. לא רק בשחקנים הנוכחיים אלא גם בדור הקודם. הסברתי להם על תפקיד השוער שהוא לא קל, לקרב בין מועדונים. אנחנו מתעסקים בחינוך. חבל לי שמועדונים גדולים שהצענו להם לקחת חלק עקב יריבות כזו או אחרת, ולא הצליחו לראות מעבר ליריבות את הערכים החינוכיים. הלוואי שבשנה הבאה נראה עוד ועוד קבוצות מגיעות למתחם שלנו".

על החוויה של השחקנים

"השחקנים נהנו, שזה חשוב. הם עבדו על כל המיומנויות ששוער צריך. הם הכירו את עמיתיהם השוערים, התנהגו בספורטיביות וחברות ועוד עובדה מעניינת היא שצחי רוף, שוער שאימנתי בעבר מגיע לשפוט בטורניר"

בטורניר זכו השוערים של מכבי תל אביב לאחר קרב צמוד עם השוערים של בני יהודה, כאשר את הגביע העניק מנהל מחלקת הנוער ניר לוין. בטורניר לקחו חלק גם מאמני השוערים יעקב אסייג (בני יהודה), אבי דדון (בית"ר ירושלים) ומידן קצר (הפועל פ"ת).

  • בנדורי ב-2015 (משמאל)