לאחר שקבוצות הנוער ונערים א' ו-ב' כבר החלו את עונת המשחקים שלהן לעונת 2015/16, כעת גם שתי קבוצות נערים ג' של המועדון חוזרות לעניינים כאשר ישחקו את המחזור הראשון בליגה שלהם.

מכבי תל אביב 'שחר' – מכבי נתניה 'שלומי' (איצטדיון רמלה, 12:00)

לאחר המשחק הנהדר של קבוצת הנוער מול המקבילה מדינמו קייב, הצהובים חוזרים לליגה במטרה לשוב למסלול הניצחונות. הקבוצה של זיו אריה עומדת כרגע על ניצחון והפסד, כאשר המטרה הברורה היא להמשיך את קו ההתקדמות מקייב. האורחים מנתניה מגיעים לאחר שצברו נקודה אחת בשני משחקים, בהם הפסידו לבאר שבע וסיימו בשיוויון עם בית"ר ירושלים.

מכבי תל אביב 'עודד' – מכבי פתח תקווה 'כלפו' (מתחם האימונים קריית שלום, 08:30)

לאחר שנחו בשבוע שעבר בגלל המשחק שנדחה מול ג'וליס, אורי אוזן וחניכיו יחזרו לקרית שלום למפגש פסגה עם מכבי פתח תקווה שממוקמת מקום אחד מתחת לצהובים, שכמובן נמצאים עם משחק חסר. מכבי 'עודד' תנסה להמשיך את רצף הניצחונות שהחל מתחילתה של העונה מול המלאבסים הצעירים.

מכבי תל אביב 'אלי פוקס' – הפועל תל אביב 'ישין' (מתחם וולפסון, 12:30)

דרבי בנערים ב'. אליעזר בן אהרון וחניכיו שדרסו במחזור הקודם את בית"ר ירושלים 1:9 יפגשו לדרבי מסקרן את המקבילה מהפועל. שתי הקבוצות נמצאות עם אותו מספר נקודות, כאשר יחס השערים של הצהובים גבוה בהרבה.

מכבי תל אביב 'אלדד' – סקציה נס ציונה (מגרש האימונים של נס ציונה, 08:30)

כבר במחזור הראשון יצאו נערים ג' למשחק חוץ במתחם האימונים של נס ציונה. הצהובים הצעירים יקוו לפתוח את העונה ברגל ימין מול הכתומים.

מכבי תל אביב נערים ג'2 – מכבי חיפה 'מקס' (מתחם האימונים קצף, מגרש תחתון, 10:00)

גם הקבוצה השנייה של הצהובים תפתח במשחק חוץ, אולי מהקשים שיש בליגה מול מכבי חיפה. הצהובים יקוו לפתוח את העונה ברגל ימין מול הירוקים מחיפה.