קבוצת הנוער תמריא היום (א') למשחקה השלישי במסגרת ליגת האלופות לנוער, כאשר תפגוש את המקבילה שלה מפורטו. רגע לפני שהם משנים מחשבה למשחקים באירופה, זיו אריה התפנה לדבר על הניצחון אמש 0:1 על נס ציונה, המשך ההתמודדות בליגת האלופות לנוער וגם על השבוע העמוס שעומד לפני מכבי 'שחר':

"אנחנו מודדים משחק בכמה פרמטרים.במשחק מול נס ציונה, הפרמטר ששמנו עליו דגש הוא שהיריבה לא תגיע למצבים. לאורך השנים, בין אם חלק התקפי חזק או פחות חזק, בכל פעם שאנחנו לא מקבלים גול מטופש, אנחנו מנצחים. אמש (שבת) עשינו את זה טוב. לא רק שלטנו במשחק, אלא גם הגענו להמון מצבים. היה צריך להיות 6-7 שערים לטובתנו".

על החלק הקדמי שלא מצליח לנצל את כמות המצבים שאליו מגיעה הקבוצה:

"אמרתי לשחקנים, יש לנו חלק קדמי שחלקו צעיר, חלקו חדש במכבי וזה יקח זמן. עד שנהיה חזקים יותר בחלק הקדמי נצטרך לקחת את הנקודות בכח. בינתיים, חוץ מפעם אחת אנחנו עומדים בזה".

על לוח הזמנים העמוס שעומד בפני הצהובים:

"אי אפשר לשקר, אנחנו חושבים על כל המשחקים. אנחנו טסים מחר, ליגת האלופות שוב שזה חוויה נהדרת.  פורטו היא קבוצה מצוינת שחזרה מפיגור שלושה שערים מול פורטו, הם מאוד כישרוניים וראינו אותם. כמו כל המשחקים בליגת האלופות אנחנו לא באים להתבטל, נבוא לשחק כדורגל, לשחק הגנה יותר טוב ולהשתדל גם להראות טוב וגם להוציא תוצאה. נחזור משם, נתכונן יום ורבע למכבי חיפה, מפגש שאנחנו תמיד אוהבים לשחק אותו".

על מצב הרוח של השחקנים:

"השחקנים מבינים שהם בחלום, דיברנו איתם על זה אמש. הם משחקים בליגת האלופות, אולי לחלקם יצא לשחק עם הבוגרת במסגרת גביע הטוטו. אמרנו להם שכל עוד הם עובדים קשה הכל אפשרי".