המחזור הרביעי של ליגת העל לנוער המשיך את הכושר הטוב של מכבי תל אביב 'שחר' אשר גברה היום (שבת) 0:1 על נס ציונה במשחק חוץ משער של תומר אלטמן. השחקנים של זיו אריה שלטו ברוב שלבי המשחק שהוכרע כבר בדקה ה-13. מחר (ראשון) תצא הקבוצה יחד עם הקבוצה הבוגרת לפורטוגל למשחק במסגרת ליגת האלופות לנוער מול פורטו.

כבר במחצית הראשונה מכבי 'שחר' הראתה עליונות על המגרש. בדקה ה-10 היה זה הקפטן דן גלזר שהיה קרוב מאוד לכיבוש השער הראשון. כדור חוזר שהגיע לרגליו של הקפטן על סף הרחבה מצא את קורת השער לאחר בעיטה יפה של גלזר שלא מצאה את הרשת. בדקה ה-13 מכבי מצאה את הרשת בפעם הראשונה. מהלך קבוצתי של הצהובים בתוך הרחבה הוביל לבעיטה של קניקובסקי, השוער של המארחת הצליח להדוף, אך מאחור לריבאונד הגיע תומר אלטמן שבעט מכל הלב אל הרשת. 0:1 מכבי. השליטה של הצהובים המשיכה לכל אורך המחצית, כשאיומים נוספים של אור דסה שמצא את הקורה ובר גלילי שנבלם על ידי שוערה של נס ציונה ביססו את השליטה של מכבי שירדה למחצית ביתרון של שער. במשחק שותפו גם עמית שפירא, מחמוד עוויסאת, עמית רוזנבוים ושי גולן.

המחצית השנייה הייתה במעמד צד אחד, כאשר הצהובים שולטים ביד רמה במשחק אשר המשחק התנהל באופן אבסולוטי בחצי של המארחים, אך במשך כל המחצית לא השכילו השחקנים של זיו אריה להגדיל את היתרון למרות הזדמנויות קורצות של קניקובסקי, דסה, אלטמן עוויסאת והרמתי. הצהובים הסתפקו בניצחון בתוצאה נמוכה, אך עם חשיבות גדולה רגע לפני שהקבוצה יוצאת למשחק החוץ במסגרת ליגת האלופות לנוער מול מקבילתה מפורטו. שבוע לאחר מכן יארחו הצהובים למפגש פסגה את מכבי חיפה.