שנת היווסדות– 1936

איצטדיון: 'טדי', 34 אלף מקומות

מאמן: סלובודאן דראפיץ'

הסרבי-ישראלי הגיע לארץ כשחקן בשלהי שנות השמונים והמשיך בקריירה המקצוענית עד אמצע שנות ה-90, כאשר הוא פורש במדי מכבי נתניה בשנת 1995. דראפיץ' קיבל אזרחות ישראלית ואף רשם הופעה אחת במדי נבחרת ישראל. משנת 2000 כיהן כעוזר מאמן של רוני לוי במכבי נתניה ובמכבי חיפה, כאשר בשנת 2008 החל בקריירה כמאמן ראשי. דראפיץ' מונה למאמן בית"ר בתחילת העונה הנוכחית.

עזבו: בן רהב, שמוליק מלול, סזאר ארסו, זאב חיימוביץ', אופיר קריאף, ליביו אנטאל, חנן ממן ותומר סוויסה.

הצטרפו: חסוס רואדה , דן איינבינדר, ניקיטה רוקאביצה, אורי מגבו, דניאל אסקלינג, ניסו קפילוטו, פאבלו דה לוקאס, ולאד מוראר, נס זמיר, לירוי צעירי, דובב גבאי, אלעד גבאי ושניר משען.

שחקן מפתח: עומר אצילי

הקשר הצעיר שהגיע לבית"ר ירושלים לפני שתי עונות הוא ללא ספק השחקן המוביל בקבוצתו של דראפיץ'. המספרים של אצילי מפתיחת העונה מוכיחים שהוא הכתובת של הירושלמים העונה, כאשר הוא כובש שלושה שערים ומבשל שניים בשבעה מחזורים. הקשר ההתקפי של בית"ר מביא איתו משחק מהיר בכדור, דריבל מצוין וגם בעיטות מסוכנות לשער היריבה.

קצת ממפגשי העבר

בעונה שעברה המפגשים בין מכבי תל אביב של פאקו אייסטאראן ובית"ר ירושלים היו מרתקים במיוחד. הקבוצות נפגשו ארבע פעמים, כאשר בסיבוב הראשון והשני לא מכבי ולא בית"ר אירחו באיצטדיונים הביתיים, אלא בסמי עופר בעקבות עונשים. המשחק הראשון הסתיים בשיוויון דרמטי כאשר מכבי אמנם עלתה ליתרון משער במספרת של זהבי, אך ספגה את השיוויון המאוחר בדקה ה-90 מראש של עומר אצילי. בסיבוב השני "התארחו" הצהובים בסמי עופר כאשר בית"ר הייתה הקבוצה הביתית, במשחק שהסתיים בניצחון של הירושלמים מרגליו של אצילי. במשחק השלישי בין השתיים שנערך בבלומפילד, הגיע הקונצרט של דור מיכה, לא זוכרים? הנה תזכורת.חמישה ימים לאחר הזכייה בגביע המדינה, ולאחר שזכתה בטרבל פגשה מכבי את בית"ר, והפעם הירושלמים היו עם ידם על העליונה כאשר ניצחו 0:3.