לאחר מותחן שכלל שישה שערים, מכבי יורדת מנוצחת מבלומפילד כשהיא מפסידה 4:2 לבית"ר. זהבי כבש צמד לזכות מכבי,  ראקוביצה (שלושער) ולידור כהן חתמו הפסד של הצהובים. בעוד יומיים תחזור מכבי לבלומפילד כאשר תתמודד מול בני יהודה בגביע הטוטו. בשבת דרבי מול הפועל.

המשחק החל עם אווירה נהדרת שיצר הקהל הצהוב שמילא את בלומפילד. האירוע הראשון של המשחק נרשם בדקה השביעית, בעת שאבי ריקן הכשיל את עומר אצילי והשופט גיא ברגר שלף את הצהוב בעבירה הראשונה במשחק. בדקה ה-10 ערן זהבי הזין את ברק יצחקי עם מסירת עומק נהדרת, אך החלוץ הצהוב התמהמה עם הבעיטה ונבלם על ידי ההגנה של ירושלים. בדקה ה-13 היה נראה שעוז ראלי לא הצליח להשתלט על הכדור, אך למעשה הייתה זו הטעיה נהדרת של המגן שהולידה פריצה יפה בכנף ימין. הרוחב של ראלי מצא את הראש של ברק יצחקי, אך זה לא מצא את המסגרת בנגיחה. בהרכבה של בית"ר עלה דן אייניבנדר, הקשר שששיחק במשך שתי עונות בקבוצה וזכה לחולצה ממוסגרת מהמועדון וקריאות אהדה מהקהל.

בדקה ה-18 איבוד כדור במרכז השדה של הצהובים הביא להשתלטות של דוד קלטינס שבכדור עומק הותיר את ניקיטה ראקוביצה באחד על אחד מול ראיקוביץ' שלא הצליח להושיע. מכבי בפיגור 1:0. בדקה ה-30 כדור עומק של ניקולה מיטרוביץ' הוסט על ידי הגנת בית"ר והגיע לזהבי שחיכה על רחבת ה-16. הקפטן עצר על החזה ושחרר בעיטה מסובבת, אך בוריס קליימן היה במקום כדי להדוף לקרן. בדקה ה-31 מכבי הקפיצה את הקהל בבלומפילד. מבצע אישי ענק של גילי ורמוט שסבסב את המגן שלו מספר פעמים ברחבה, והרם עם השפיץ של הנעל כדור מדויק לראש של זהבי, שהפעם לא השאיר לקליימן סיכוי ואיזן את התוצאה. 1:1 בבלומפילד.

בדקה ה-34 פריצה אדירה של אבי ריקן השאירה שלושה שחקנים מאחור, אך השחקן שתופקד במגן בחר בכדור רוחב במקום בעיטה שלא הצליחה לחדור את ההגנה. בדקה ה-37 קלאודימיר פריירה ספג כרטיס צהוב לאחר שביצע עבירה על גל אלברמן. האוהדים הצהובים לא היו צריכים לחכות הרבה עד לשמחה הבאה. איתן טיבי הוביל כדור מאזור ההגנה והקפיץ כדור לברק יצחקי. החלוץ התרומם נהדר והוריד את הכדור נהדר לערן זהבי שהכניע שוב את קליימן באחד על אחד והפך את התוצאה.

בדקה ה-43 מכבי הייתה קרובה להכפיל את היתרון כשגל אלברמן השתלט על כדור תועה, הכניס כדור עומק נהדר לגילי ורמוט שהגיח מאחור, אך הבעיטה של הקשר נהדפה על ידי שוער בית"ר לקרן. רגע לפני הירידה למחצית, מכבי ספגה שער שיוויון מאוחר לאחר שאיבוד כדור של הצהובים הוביל לכך שראקוביצה מסף הרחבה בעט כדור שטוח שהכניע את השוער. 2:2 בירידה למחצית.

עם פתיחת המחצית השנייה ביצע סלבישה יוקאנוביץ' חילוף ראשון כאשר החליף את ברק יצחקי שנפצע בעדן בן בסט. בדקה ה-52 מהלך קבוצתי נהדר של מכבי הסתיים עם הכנסת כדור של זהבי לבן בסט. החלוץ שנכנס יישר את הכדור לרחבה, אך גלישה של דור פרץ לא הספיקה כדי לדחוק את הכדור לשער. את הריבואנד הרים ורמוט לרחבה כאשר בעיטה אדירה של ריקן נעצרה בפניו של קליימן. בדקה ה-58 ניקולה ראקוביצה הצליח לחמוק להגנה הצהובה שוב, ובפעם השלישית במשחק הכניע את ראיקוביץ'. בדקה ה-64 מכבי ניסתה לחזור עם כדור קרן מדויק של ורמוט שהגיע לרגליו של מיטרוביץ' אך הבעיטה של הקשר הייתה חלשה ולידיים את קליימן.בדקה ה-65 הבור של מכבי גדל, כאשר כדור שפגע בהגנה הצהובה הגיע ללידור כהן שהכניע באחד על אחד את שוער הצהובים. בדקה ה-75 הוציא יוקאנוביץ' את גרסיה, והכניס את שלומי אזולאי לדקות ראשונות בליגת WInner.