בסיומו של המשחק המרכזי במחזור השמיני מכבי ירדה מנוצחת 4:2 נגד בית"ר ירושלים בבלומפילד. מאמן הקבוצה סלבישה יוקאנוביץ' לא חיפש תירוצים בסיומו של המשחק, ולקח אחריות מהצד שלו על ההופעה של הקבוצה:

"ההפסד הערב הוא אחריות שלי. ההופעה שלנו לא מתקבלת על הדעת. זו ההופעה הכי מביכה שלנו, במיוחד הגנתית. אם אתה סופג ארבעה שערים בבית קשה למצוא משהו חיובי על המשחק. עשינו הרבה טעויות בהגנה, וכשספגנו את השער השלישי איבדנו את המשחק. יש לי שלושה בלמים בסגל והחלטתי לשנות. ציפיתי למשחק יותר התקפי. לא שיחקנו טוב ושילמנו מחיר יקר".

על היכולת של ראייקוביץ'

"הייתי חלק מההחלטה של להביא אותו ביחד עם אנשי המועדון. אנחנו מצפים ממנו לעבודה טובה יותר. הוא לא אשם בשnirkeidar-88ערים, אך הוא גם לא עושה מספיק כרגע. יש לכם מספיק סיבות להאשים את השחקנים, אך אני האחריות העיקרית. אני מנצל בפני האוהדים שהגיעו לאיצטדיון שלנו ותמכו בנו כמו תמיד, אך לא היינו ברמה שלנו. המכבי תל אביב שהראנו היום לא טובה, אך אני מאמין שנתקן בקרוב".

על המצב בטבלה ולקראת השבוע הקרוב

אנחנו באותו מספר נקודות עם הקבוצה בפסגה, אנחנו בליגת האלופות. כדורגל זו עבודה לגברים, ואם אנחנו במצב שאנחנו נמצאים צריך להתמודד. המצב בידיים שלנו, אם נרים ידיים או נדחוף את עצמנו קדימה. בחודשים האחרונים עשינו עבודה טובה בחלק
מהמשחקים, ביום שבת יש לנו משחק חשוב מאוד, זה דרבי ואנחנו נצטרך להראות אם אנחנו קבוצה טובה או קבוצה שמתלוננת".

על הדימיון להפסד לרעננה

"השיטה של רעננה ובית"ר שונה. הם אמנם תקפו במתפרצות וצפינו את זה, אך לא עשינו מספיק כדי להתגונן. המחויבות שלנו היא להגן יותר טוב מהמשחקים האחרונים".

על הפצועים

"אני מחכה לחזרתם של ראדוניץ' ואיגיבור, כרגע הם לא זמינים עבורנו".