שנת היווסדות: 1912

אצטדיון: המושבה (11,500)

מאמן: רן בן שמעון

עזבו: איוון הרצג, דדי בן דיין, רועי דיין, מרוהאן קבהא, דניאל דימוב, אלמוג אוחיון, בריאן גרזיצ'יץ', ליאור ברטקובסקי, יניב שגיא, דוד סולארי, תומר אלבז.

הצטרפו: דוד טויטו, אליסון דוס סנטוס, פנקה מינדוגס, חאבייר תומאס, דור חוגי, מוחמד כליבאת, מור שקד, עודד גביש.

שחקן מפתח: דור אלו

שחקן צעיר אבל כשרוני מאוד עם יכולת קריאת מצבים והנעת כדור מעולה. למעט המשחק האחרון את מרבית ההתקפות המתפרצות העבירו שחקני פ"ת דרך אלו שעם יכולות אישיות, מהירות וטיפול טוב בכדור יודע למצוא את שחקני ההתקפה ולהעמיד את החלוצים במצבים מסוכנים".

קצת ממפגשי העבר:

שנים ארוכות שהקבוצה של משפחת לוזון עשתה חיים קשים לשחקנים של מכבי תל אביב, אם כי בשנים האחרונות זה כבר נראה אחרת. בעונה שעברה פגשו שחקניו של פאקו אייסטאראן את מכבי פ"ת גם בליגה הסדירה וגם בפלייאוף. את המחזור הראשון בליגהMTA__1439233964_NIR_4725_(Large) הישראלית פתח המאמן הספרדי עם הצהובים בניצחון מוחץ 0:3 על פ"ת באצטדיון המושבה. גם במשחק שפתח את הסיבוב השני ניצחה מכבי 0:3 את הכחולים של רן בן שמעון. אבל בסיבוב הפלייאוף היה מדובר באופרה אחרת לגמרי. במחזור הראשון של הפלייאוף נפרדו השתיים בתיקו 1:1 ובמשחק שנעל את העונה הפסידו הצהובים 0:2. גם במשחק גביע הטוטו בפתיחת העונה הנוכחית שחקניו של סלבישה יוקאנוביץ' הפסידו 3:0 לפ"ת ובכך מדובר בקבוצה היחידה שמכבי לא הצליחה לנצח בסוף הסיבוב השני בעונה שעברה.

דבר הסקאוט, עמיר תורג'מן:

"פ"ת לא השתנתה במיוחד מהעונה שעברה בעיקר בכל הקשור לשינויים בסגל השחקנים למעט כליבאת שמוסיף מימד של מהירות להתקפה. הקבוצה יוזמת יותר משנה שעברה אז הסתגרה יותר. הם פתחו את העונה מצויין עם ארבעה ניצחונות. אחרי ההפסד לבאר שבע יכול להיות שיבואו יותר זהירים. בדרך כלל הקבוצה מופיעה במערך 5-3-2".

החוזקות: "בעיקר בהתקפות מתפרצות. מנסים לחטוף כדורים באמצע ולצאת מהר קדימה. משחקים דרך האגפים ומשתפים בעיקר את דור אלו שיודע למצוא את החלוצים ולהכין אותם למצב בעיטה לשער".

משחק ההגנה: "למעט המשחק האחרון בו ספגו 5 שערים, מדובר בקבוצה שמשחק ההגנה שלה מאוד חזק. בעיקר במשחק ההגנה הקבוצתי. כולם משקיעים וכולם עובדים".