איזה משחק היה לנו בחזרה של ליגת Winner מהפגרה.יתרון, שיוויון, חזרה להובלה, אדום לליפשיץ בבכורה וטל בן חיים החלוץ בשער. בסיומה של דרמה ענקית, מכבי מצליחה לנצח את את מכבי פתח תקווה 1:2 משערים של קרלוס גרסיה וערן זהבי.  דניאל ליפשיץ ועוז ראלי רשמו הופעות בכורה.

האירוע הראשון של המשחק היה כאשר שופט המשחק אוראל גרינפלד שלף כרטיס צהוב לעברו של קרלוס גרסיה לאחר עבירה מאחור של הבלם. באותו מהלך קיבל גם ג'ו מונונגה מפתח תקוה את הכרטיס הצהוב. המארחים היו הראשונים לאיים על השער, כאשר הדיפה של ליפשיץ והחמצה של שמש סיכנו את השער של מכבי. השוער רשם את משחק הבכורה שלו במדים הצהובים, זאת לאחר שפרדראג ראיקוביץ' נעדר מהסגל עקב מחלה.ליפשיץ

בדקה ה-20, גרסיה עלה שוב על לוח האירועים, הפעם עם שער נהדר. מצב נייח של מכבי הורם על ידי ערן זהבי. הכדור המסובב של הקפטן מצב בדיוק את רגלו של ברק יצחקי שמהאוויר הוריד כדור רוחב שעבר דרך כל ההגנה של פתח תקווה, עד שהגיע לרגליו של גרסיה שדחק את הכדור פנימה. 0:1 למכבי. הבלם שכבש את השער הרביעי שלו בארבע עונות בצהוב עלה כחלק ממערך שלושת הבלמים אותו הציב יוקאנוביץ' בתחילת המשחק. בדקה ה-29 הצליחה פתח תקווה לחדור את ההגנה הצהובה כאשר מוחמד כליבאת קיבל כדור עומק שהציב אותו במצב של אחד על אחד מול ליפשיץ. השוער פרס את הגוף היטב והצליח לעצור את הכדור.

בדקה ה-31 מכבי פתח תקווה הצליחה לחזור למשחק לאחר שמצב נייח מ-35 מטרים של גיא מלמד עבר דרך כל ההגנה של מכבי וחדר לרשת. 1:1 במושבה. המשחק לא התעלה לרמה גבוה במחצית הראשונה, אך סמוך למחצית מהלך סולו של גילי ורמוט שהחל באגף ימין הסתיים בשלושה מגנים מאחור, אך הכדור של הקשר לא מצא את הרשת. המחצית הראשונה הסתיימה בשיוויון אחת.

את המחצית השנייה פתח סלבישה יוקאנוביץ' עם חילוף במרכז השדה, כאשר הכניס את ניקולה מיזהביטרוביץ' במקומו של טל בן חיים הבלם, ובכך חזר לרביעיה בחולית ההגנה. שבע דקות לאחר פתיחת המחצית, ביצע המאמן חילוף נוסף כאשר הכניס את טל בן חיים החלוץ במקומו של ברק יצחקי, מהלך שהזיז את ערן זהבי לקדמת ההתקפה. ההזדמנות הראשונה של מכבי הגיעה בדקה ה-58, אז כשאלברמן הכניס כדור עומק לזהבי שהגיע עם השפיץ של הנעל וניסה להכניע את גיגי. האחרון מנע שער בטוח. בדקה ה-62 בן חיים החלוץ שנכנס ראה כרטיס צהוב מאוראל גרינפלד.

בדקה ה-73 הרמה מצוינת של אבי ריקן מצאה במדויק את הראש של דור פרץ שהגיח מאחור, אך עצירה בקצות האצבעות של גיגי מנעה את היתרון. בדקה ה-79 מכבי קיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים. כדור עומק של ריקן לטל בן חיים החלוץ שבתנועת משיכה התקדם ברחבה והוכשל על ידי קאסביה תומא. את הבעיטה לקח ערן זהבי שדייק מהנקודה הלבנה והחזיר את מכבי ליתרון. 1:2 לצהובים בדקה ה-80. בדקה ה-83 מכבי הייתה קרובה לעלות לשלושה שערי יתרוןDSC_3007, אך כדור העומק שהעביר ערן זהבי לבן חיים לא הצליח להיות מתורגם לשער על ידי החלוץ.

בדקה ה-85 קיבלו אבי ריקן ומינדאוגס פנקה כרטיסים צהובים מהשופט. בדקה ה-86 בעיטה של ניקולה מיטרוביץ' חלפה בסמוך
לקורה. בדקה ה-87 מכבי נשארה בעשרה שחקנים. דניאל ליפשיץ הורחק לאחר שביצע עבירה מחוץ לרחבה על החלוץ של פתח תקווה. למכבי לא נותרו חילופים, וטל בן חיים החלוץ נכנס לשער. בהזדמנות הראשונה של פתח תקווה, בן חיים הראה שגם כישורי השוערות שלו לא רעים בכלל. מכבי הצליחה להעביר את הדקות האחרונות לנצח את המשחק המשוגע ביותר בעונה הליגה. מחר (ראשון) תמריא הקבוצה לפורטוגל, לקראת המפגש מול פורטו בליגת האלופות.