בתום דרמה גדולה, מכבי השיגה ניצחון חוץ חשוב מאוד מול מכבי פתח תקווה ב'מושבה', על אף שנותרה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של דניאל ליפשיץ בבכורה, והעמדתו של טל בן חיים החלוץ בשער לאחר שנגמרו החילופים לצהובים. מאמנה של הקבוצה סיכם את המשחק המותח והתייחס להמשך השבוע המותח בליגת האלופות:

"המשחק לא היה קל, במיוחד כי לא פתחנו טוב. ניסינו לפתוח עם שלושה בלמים וזה פתח חורים במרכז השדה, במחצית השנייה עברנו לצמד בלמים ונראנו יותר טוב כשבסופו של דבר ניצחנו. כדי לשחק כדורגל אתה חייב להיות בעל אופי ולהיות מוכן לקחת סיכונים. לפעמים אנחנו לא לוחצים טוב למעלה ולא שומרים טוב למטה וזה יוצר פערים. זה דבר שיכול להיות לרועץ מול קבוצות איכותויות".

על הצבתו של בן חיים בשער

"שאלתי את שורה מי לדעתו יכול לעמוד בשער מהשחקנים והוא אמר שככל הנראה טל בן חיים. הוא עשה את העבודה שלו טוב והוא הציל אותנו בדקות הסיום"יוקאנוביץ

לקראת המשחק בדראגאו מול פורטו

אני תמיד מאמין שאני יכול לנצח את המשחק. ניסע לשם כדי להגיע למגרש מסודרים. נצטרך להלחם ולעבוד קשה מאוד. זה המציאות שלנו, יש לנו פחות סיכוי שם מאשר בליגה. עלינו להגיע עם הרבה אמביציה ואופטימיות לגבי היכולת שלנו. במועדון חיכו 11 שנים להיות במעמד הזה, ועכשיו אנחנו מבינים כמה קשה התחרות הזו. פורטו היא משוכה קשה מאוד ואנחנו ננסה להפתיע אותם".