קמפיין מוקדמות יורו 2016 מגיע לישורת האחרונה שלו, כאשר נבחרת ישראל מכינה עצמה גם למשחקים המכריעים של הטורניר. הכחולים לבנים התכנסו לקראת צמד המפגשים הקרוב מול קפריסין ובלגיה, שיערכו ביום שבת ושלישי בהתאמה.

את סגל הנבחרת מעטרים תשעה נציגים ממכבי תל אביב, הכמות הגדולה ביותר של נציגים מכל קבוצה בליגה. גילי  ורמוט שוחח עם האתר הרשמי לאחר התכנסות השחקנים בבית הנבחרות בשפיים, וסיפר על ההכנות לקראת המשחק הראשון מול קפריסין בבית (שבת, 21:45):

"כולנו מודעים לחשיבות המשחק מול קפריסין. אפשר לומר שבמשחק הזה, הקמפיין נמצא על כף המאזניים. יש תחושות חיוביות ואנרגיות טובות. קל זה לא יהיה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו".

לגבי ריבוי הנציגים בצהוב שבסגל:

" זה בדרך כלל עובד ככה. לקבוצה הכי טובה יש את הכי הרבה שחקנים בנבחרת. אני שמח בשביל דור פרץ שהוא קיבל זימון בכורה. הזימון מגיע לו, והוא רק בתחילת הדרך שלו".ורמוט

על היכולת האישית שלו

"בצמד המשחקים הקודם הייתי בסגל אך לא שותפתי. אפשר לומר שהייתי יותר שחקן סגל. לצמד המשחקים הזה אני מגיע אחרי שבתקופה האחרונה חזרתי לכושר טוב במכבי וככה אני מגיע גם למדים הלאומיים".

לגבי העובדה ששחקני מכבי משחקים במסגרת אירופית

"המשחקים באירופה נותנים לך עוד ניסיון ועוד שפשוף שמביא אותנו מוכנים לקראת המשחקים הבינלאומיים. קפריסין זה נבחרת ברמה שלנו פחות או יותר, המשחק מול בלגיה יהיה משחק דומה למשחקים שאנחנו חווים בליגת האלופות. הבלגים מאוד חזקים, אבל הראש שלנו עוסק רק במשחק מול קפריסין.

לקראת היריבה הקרובה

"במשחק הקודם מול קפריסין שנערך בניקוסיה לא היה חסר הרבה לשיוויון שלהם. מי שצפה במשחק האחרון של הקפריסאים מול בלגיה ראה שהבלגים ניצחו בקושי. זו נבחרת שמשחקת באופן מאוד קבוצתי ויפה. אני מאמין ש-30 אלף צופים ישראלים יתנו לנו דחיפה רצינית".

על הסיכויים להעפלה

אנחנו לא מתעסקים בחישובים. כל שחקן צריך לחשוב על תסריטים חיוביים ואופטימיים. אי אפשר להבטיח שום דבר בכדורגל, אבל אנחנו נעשה את הכי טוב שלנו".