חודש ושבוע עברו מאז שחתם פרדראג ראיקוביץ' במכבי תל אביב. השוער הצעיר לקח על עצמו את אפודת השוער, ומאז הספיק לעמוד בלא מעט מבחנים בליגה הישראלית וגם בליגת האלופות. כעת לאחר שבעה משחקים שבהם עמד בשערה של מכבי ורגע לפני משחק טעון של נבחרתו מול אלבניה, התפנה השוער בן ה-19 לדבר על החוויה שעבר במכבי, הנבחרת הלאומית והעתיד שלו בנבחרת הסרבית

"אני מרגיש מצוין במכבי. זה היה במשחק השני שלא ספגתי בו ושמרתי על רשת נקייה, אני שמח שזה עזר לקבוצה לנצח. אנחנו יוצאים עכשיו להפסקה של שבועיים בהם נשחק במסגרות הבינלאומיות. מיד כשנחזור יש משחק חשוב מול מכבי פתח תקווה וחשוב שנגיע מוכנים למשחק הזה"

על נבחרתו שתצא למשחק טעון מול אלבניה ופורטוגל, ועל עתידו במדים הלאומיים של סרביהראיקוביץ'

"הנבחרת שלי תשחק מול אלבניה ופורטוגל. המשחק מול אלבניה הוא משחק מאוד קשה מהסיבות המובנות מאליהן, שישוחק בבית של האלבנים. הנבחרת שלי איבדה את הסיכוי להעפיל לאליפות אירופה, אך יש הרבה מאוד סיבות שעלינו לנצח בגללן. אני בן 19 וכרגע השוער השני של הנבחרת הסרבית הבוגרת, אני חושב וגם מקווה שבקרוב אהיה השוער הראשון של הנבחרת הסרבית".

כיצד מסכם ראיקוביץ' את החודש הראשון שלו במדים הצהובים

"זה היה חודש מצוין עבורי. הבכורה שלי במשחק מול באר שבע הייתה טובה. לאחר מכן הייתה לי ירידה קלה ביכולת אך אחרי זה אני מאמין שהראתי למה הגעתי לכאן. מצפים ממני לספק משחקים מאוד טובים וזו הזדמנות מצוינת עבורי לצבור ניסיון".