קבוצת הנוער מכבי תל אביב 'שחר' חווה עונה היסטורית אשר כוללת השתתפות ראשונה של קבוצה ישראלית במפעל ליגת האלופות לנוער. הצהובים הצעירים חווים לראשונה כקבוצת נוער תחרות בשלוש מסגרות, טסים לחו"ל למשחקים מול המקבילות שלהן מצ'לסי, פורטו, קייב וכמובן עם מתמודדים עם החזרה לזירה המקומית.

בשבת תתמודד מכבי 'שחר' בליגת 'טוטו' לנוער במפגש הכי מרתק בליגת העל לנוער, משחק מול מכבי חיפה 'שמואל'. השחקנים של זיו אריה נחתו ביום רביעי בערב וכבר למחרת החלו בהכנות למפגש הצמרת שייערך בביתה של קבוצת הנוער, באיצטדיון העירוני ברמלה בשעה 12:00. רגע לפני שהם מקיימים את האימון המסכם למשחק, בלמה של קבוצת הנוער עידן יוגב התפנה לסכם את הסיבוב הראשון של הצ'מפיונס, ההתקדמות של הקבוצה בחודשיים שחלפו וכמובן לקראת הקלאסיקו הישראלי בליגת הנוער:AQ7A9160

"אנחנו מרגישים שהשתפרנו כקבוצה מאז המשחק הראשון באלופות" אומר יוגב. "לאט לאט התחלנו ללמוד את הקצב והפיזיות של הקבוצות האירופאיות. לאחר שלושת המשחקים, אני יכול להגיד שאנחנו קבוצה מספיק טובה בשביל להתמודד על הפלייאוף בבית. מלבד המשחק מול צ'לסי שהיא קבוצה ברמה אחרת, מול פורטו וגם מול קייב התמודדנו כשווים והם ברמה שלנו, למעט החלק הקדמי שלהם שהוא משופשף יותר".

על מפגש הפסגה של שמצפה לצהובים בשבת

"מכבי וחיפה הם המועדונים שנאבקים ראש בראש על האליפות בנוער כבר חמש שנים. לפני שנה אנחנו זכינו ולפני שנתיים הם. אני מקווה שהשנה יהיו אלה אנחנו שנצליח. נגיע למשחק מפוקסים וחדים כדי לקחת את שלושת הנקודות".

"אני חושב שמכבי וחיפה הם המועדונים שנאבקים ראש בראש על האליפות בנוער כבר חמש שנים. לפני שנה אנחנו זכינו ולפני שנתיים הם. אני מקווה שהשנה יהיו אלו אנחנו שנצליח".

על המשמעות של פתיחת העונה בליגת 'טוטו' לנוער

"בסופו של דבר, הקבוצה שצוברת יותר נקודות בתחילת העונה היא זו שתיקח את הנקודות. מכבי חיפה היא יריבה מצוינת וקשה, לא יהיה קל אבל אנחנו צריכים לבוא עם הביטחון שלנו למשחק. אנחנו קבוצה שמשחקת בליגת האלופות ומקווה שנראה את זה על המגרש".

על תפקידם של החריגים בקבוצה לקראת המשחק

"הקבוצה כולה יודעת שזה משחק חשוב שצריך לנצח. אני ושתי החריגים (גלזר וגרצ'קין) נותנים את הביטחון והשקט לשאר, אנחנו לא חופרים להם ולא מכניסים ללחץ, הם יודעים שאנחנו פה בשבילם ולא רק לקראת המשחק מול חיפה".

על יתרון הביתיות

"כולנו מקווים מאוד שרמלה יהיה מלא בצהובים". לצערי לרמלה מגיעים פחות אוהדים מאשר הגיעו לקרית שלום, והאוהדים צריכים להבין שרמלה זה הבית של הנוער. זה איצטדיון מדהים בעיני בשבילנו כנוער, עם משטח טוב ומקום לאוהדים. זה הבית של הנוער של מכבי, ואני מקווה לראות את המגרש מלא בשבת".