חלוץ הצהובים טל בן חיים מחזיק בלא מעט הישגים במדי מכבי תל אביב, רגעים שוודאי יירצה לזכור, ובשבת האחרונה הוא הוסיף עוד רגע היסטורי בקריירה שלו, שלבש החל מהדקה ה-82 אפודת השוער של הצהובים עם הרחקתו של דניאל ליפשיץ.

בן חיים נכנס לרשימה של שחקני שדה שנאלצו לעמוד בשער אחרי ששוער קבוצתם הורחק, אחד מהם הוא קפטן הצהובים שרן ייני.MTA__1415570287__MG_1487 ולו זה קרה פעמיים. בפעם הראשונה שייני נאלץ לעמוד בשער הצהובים הייתה בעונת 2010/11, מחזור 30, במפגש מול הפועל ב"ש באצטדיון בלומפילד. כשהאורחים הוליכו ביתרון 0:1, ביצע שוער הצהובים דאז, לירן שטראובר עבירה ברחבה על חלוץ ב"ש בסיט וספג בדקה ה-85 את הכרטיס האדום מהשופט איתן תבריזי.

ייני נבחר ללבוש את אפודת השוער השני ולא היה רחוק מלעצור את כדור העונשין מ-11 מטרים שבעט דוד רביבו לצד שמאל. ייני בחר את הפינה הנכונה, זינק טוב ואף נגע בכדור בקצות האצבעות אך הבעיטה העוצמתית חדרה פנימה.

ארבע שנים חלפו, וייני נקלע לאותה סיטואציה בעונה אשתקד, כשמכבי תל אביב אירחה את מכבי נתניה בסיבוב הראשון בליגה. אחרי שנתניה הוליכה 0:! משער של קאיודה, הצהובים הצליחו להפוך את התוצאה ולעלות במחצית השנייה ליתרון 1:3. בדקה ה-79 ספג חואן פאבלו כרטיס אדום אחרי שנגע בכדור מחוץ לרחבת הש-16, ושוב היה זה הקפטן שלקח אחריות, לבש את מדי השוער, כשלמעלה מ-11 דקות נותרו עד לשריקת הסיום. בנתניה ניסו ללחוץ את ייני, אבל האחרון שמר על שער נקי שכלל עצירה נהדרת מבעיטה של עומר צלישר בדקה ה-88.

"האמת ששרן ייני שיחק לא רע בכלל בשער. אולי אצטרך לחשוב עליו בתור שוער מול קריית שמונה בשבוע הבא", אמר המאמן, פאקו אייסטראן בסיום המשחק, שהחמיא לקפטן שהוסיף בצחוק: "אני כבר שוער ותיק, זו הופעה שנייה שלי בליגה. אני מאוכזב מעט מהיכולת שלי בשער. אצטרך לעבוד על כך קצת באימונים".