לאחר דרבי עיקש שנמשך 90 דקות, מכבי יוצאת שוב עם היד על העליונה בקרב מול הפועל. הצהובים הגיעו ללא מעט הזדמנויות שלא מומשו, עד שהגיע קרלוס גרסיה שבנגיחה נפלאה הרשית את הכדור מעל חתוכה וניצח את הדרבי. סלאבישה יוקאנוביץ' שרושם ניצחון שני בדרבי דיבר בסיום המשחק וחלק את תחושותיו לאחר המשחק.

"זה הדרבי הישראלי הגדול. כיף לנצח את הדרבי. תיקנו את הרושם מהמשחק האחרון. יש לנו משחקים רבים בעונה ארוכה ואני מרוצה מהניצחון הזה, במיוחד לקראת המשחק בליגת האלופות. כל משחק הוא שונה ובכל משחק נמצא קשיים. היום היו לנו דקות רבות ששלטנו במשחק, ייצרנו המון הזדמנויות וראייקוביץ' לא אוים בכלל. לחצנו אותם היטב ואני שמח שניצחנו במצב נייח, זה חלק מכדורגל. הדרבי נגמר, אני מסתכל קדימה כדי לשפר את הקבוצה".

על העונה הארוכה4Z6A5545

"העונה תלווה בהרבה קשיים. אני מצפה שלא מעט מהשחקנים שלי יחזרו מהפציעות שיתנו לי אפשרויות לפני המשחק ותוך כדי. יהיו קשיים, יהיו עליות וירידות וזו העבודה שלנו. ננסה להיות כמה שיותר בעלייה. אנחנו נתקלים בלו"ז מוזר. זה לא בידיי. אני צריך לאושש את השחקנים, לוודא שהם משחקים עם ביטחון ולנסות לשפר את הסגל שלי".

על מנצח הדרבי קרלוס גרסיה

"לקרלוס היו לא מעט קשיים העונה. הילד הזה הוא מקצוען,כדורגלן עם יתרונות וחסרונות כמוכולנו והוא פיצח את הדרבי. ההופעה שלו היום הייתה נהדרת. הוא היה מרוכז, ומצא את המתנה הזו בשבילו ובשבילנו. כדורגל נועד לאנשים שעובדים קשה. הוא מבין את זה היטב".4Z6A6043

על התחושות בדרבי

"דיברתי עם השחקנים לפני המשחק וגם במחצית. זה דרבי וזה משחק עם הרבה אמוציות. יש לנו הרבה שחקנים ששיחקו בעבר בהפועל וזה היה משחק מיוחד אליהם. הם ידענו לעשות הפרדה ולשחק כדורגל".