זה היה קשה, מתיש, אבל בסוף כל כך מתוק. מכבי תל אביב רושמת ניצחון נוסף בדרבי העירוני לאחר שער ניצחון בדקה ה-86 של קרלוס גרסיה. הבלם של מכבי תל אביב רושם שער שני העונה במאזנו האישי, כאשר גם מול מכבי פתח תקווה היה זה שער ניצחון. מספר 31 בצהוב דיבר לאחר הניצחון:

"אני מאוד שמח. אני גאה בקבוצה שלי. לא יכולתי לבקש יותר. זה היה ערב מושלם שבו אולי לא הייתה הדרך המושלמת, אך מי יזכור זאת מחר. דרבי זה כמו גמר. עשינו זאת שוב. זו מתנה נהדרת לאוהדים שלנו אחרי ההפסד נגד בית"ר ירושלים".

על הגישה שלו בחיים4Z6A6043

"אני לא יודע אם ייצא לי להבקיע בעוד דרבי. זה הזמן שלי ליהנות ולהיות שמח. מחר כבר נתרכז בפורטו. כולם יודעים שהיו לא קשיים בהתחלה. המשפחה שלי לימדה אותי להמשיך לעבוד. כשאני שמח אני עובד, כשאני לא שמח אני עובד. זו הדרך היחידה בשבילי. כדי לעשות דברים גדולים בחיים, צריך תמיד להמשיך לעבוד".

על קרלוס המכביסט

"אני יודע מה זה מכביסט. זו הפעם הראשונה שיצאתי מספרד. פה במכבי ועם הקבוצה שלי אני מרגיש שהאנשים אוהבים אותי. הגול הזה הוא בשביל אישתי, בשביל החברים שלי לקבוצה שתמכו בי לכל אורך הדרך. לפעמים הם לא דיברו איתי, אבל בעיניים הרגשתי את התמיכה שלהם. בגלל זה אני מדגיש את זה שאנחנו קבוצה, לא רק קבוצת כדורגל. זה מכבי בשבילי. נלחמים ביחד, אם מנצחים או מפסידים, עדיין נשארים ביחד וזה דבר שאני רוצה שלעולם לא ייעלם".

לקראת המשחק מול פורטו

"מכבי צריכה תמיד על להתמודד. כל יום אנחנו צריכים להשתפר. גם אם ניצחנו 0:1 ובטח אם לא. בפורטו עשינו משחק לא רע והפסדנו. עכשיו עלינו להגיע למשחק מול האוהדים שלנו ולעשות משחק מושלם".