מכבי תל אביב סיימה את דרכה בגביע הטוטו לאחר שהפסידה במשחק הערב (ד') 3:1 לבני יהודה בבלומפילד. הצהובים עלו עם הרכב חסר מאוד, אשר כלל ארבעה שחקני נוער שהעלה סלבישה יוקאנוביץ' ישירות להרכב הקבוצה, ועוד ארבעה שהשלימו את הסגל למשחק. המאמן הסביר את ההחלטה שלו בסיום המשחק, ודיבר על הראייה שלו על כיצד הקבוצה שיחקה:

"בני יהודה הבקיעו שער קל בתחילת המשחק. עמדנו יציב כקבוצה, אבל היריבה הייתה עדיפה עלינו. במחצית השנייה היה לנו קשה לחזור מהמצב שאליו נקלענו. המחויבות שלנו היא להתמודד תמיד, אך כרגע אין לנו סגל לארבעה מפעלים. הלו"ז סבוך ולשחק שני משחקים ב-48 שעות זה לא הגיוני. השתמשתי בכל הסגל שלי. אני לא יכול להיות מרוצה מהתוצאה, אך אני שמח ששיחקנו כקבוצה ועשינו לא מעט דברים למרות זאת. השתמשתי בהרבה שחקני נוער והם עמדו ברצון שלנו והתמודדו, הילדים עשו עבודה טובה. הזזנו לא מעט שחקנים מהתפקיד שלהם, אך כמו שאמרתי קודם, עשינו משחק חיובי מבחינת עמידה".

על הדרבי בשבת

"דרבי זה דרבי. יש לנו יותר נקודות מהם בטבלה וזה לא משנה. אחרי ההופעה מול בית"ר,  יש לנו תשוקה להציע משחק יותר טוב ממה ששיחקנו מולם. עשינו לא מעט דברים טובים, אך גם הרבה מאוד טעויות אישיות. השחקנים שלי מבינים את המסרים באימונים".

על התחושות לאחר המשחק מול בית"ר

"לאחר המשחק מול בית"ר כעסתי מאוד. הם בעטו ארבע פעמים והבקיעו את כולם. אנחנו יודעים שהרבה קבוצות ינסו לתקוף אותנו במתפרצות, ככל הנראה כבר בשבת בדרבי מול הפועל".