מכבי תל אביב סיימה את דרכה בגביע הטוטו לאחר שהפסידה 3:1 לבני יהודה במשחק שאירחו הכתומים בבלומפילד. יוקאנוביץ' עלה עם הרכב משני שכלל שחקני נוער רבים. ביום שבת תתארח מכבי בדרבי הגדול מול הפועל תל אביב.

יוקאנוביץ' הציב ארבעה שחקנים מקבוצת הנוער בהרכב, וכבר בתחילת המשחק ספגה מכבי שער ראשון במשחק. בעיטה חזקה של פדרו גלבאן הפתיעה את חביב אוחיון שפתח בשער הצהובים. השוער הצעיר הדף את הכדור כלפי מעלה, כאשר על הריבאונד עט אלמוג בוזגלו שהכניס את הכדור לרשת. 0:1 לבני יהודה בדקה ה-8. בדקה ה-25 בני יהודה הכפילו את היתרון לאחר בלבול בהגנה הצהובה, שאמיר עאגייב ניצל להבקיע מתוך הרחבה. 0:2 לבני יהודה במחצית המשחק.

אל המחצית השנייה עלה סלאבישה יוקאנוביץ' עם אותו הרכב שפתח את המשחק. הצהובים התקשו ליצור מצבים, כשהמארחים עולים ליתרון שלושה שערים בדקה ה-62 כשאוהד קדוסי שנכנס במחצית השנייה הצליח לכבוש לאחר הדיפה של אוחיון במצב של אחד על אחד. 0:3 לבני יהודה.  יוקאנוביץ' שיתף במשחקה ארבעה שחקנים נוספים כאשר הכניס את אור דסה, מקס גרצ'קין, מחמוד עוויסאת ותומר אלטמן. בדקה ה-89 עדן בן בסט הצליח לכבוש באחד על אחד מול איינוגבה לאחר שקיבל כדור נהדר מיואב זיו.