מכבי תל אביב חזרה הערב (ש') לליגה הישראלית ובגדול. חמישייה של הצהובים הכריעה את ההתמודדות בין מכבי להפועל עכו, כאשר על החגיגה ניצחו לא מעט שחקנים בצהוב. ברק יצחקי שכבש ובישל במשחק סיפר לאחר המשחק על התחושות שלו לאחר המשחק, על ההתמודדות בליגת האלופות וגם על השיתוף פעולה עם ערן זהבי:

"הפציעות מאחורי, אני לא חושב על זה בכלל. כדי לחזור לכושר אני צריך לקבל דקות ואני מאושר מזה שאני חוזר לכושר משחק. כיף לי להבקיע ולעזור לקבוצה לנצח, זה חשוב לי. יש לנו עוד דרך ארוכה. אם לא חשבתי שאני שווה הרכב לא הייתי נשאר פה. ידעתי מה אני שווה, אני יודע שאני יכול להיות שחקן הרכב אבל המלחמה היא גדולה ויש הרבה משחקים לשחק בהם בהרבה מפעלים ככה שכולם ישחקו".

על אהבת האוהדים

"תמיד מחמם את הלב לשמוע שהקהל רוצה לראות אותי על המגרש. אני תמיד משתדל לעשות דברים יפים על המגרש, הקהל בא לראות הצגה ואני שמח שאנחנו משמחים אותם בתקופה האחרונה".

לגבי הפערים בין הליגה לליגת האלופותnirkeidar-34ב

אני לא מטר תשעים כמו ירמולנקו, אם היה לי את הנתונים של האוקראינים לא הייתי בארץ. אני חושב שהם מקבלים יסודות יותר טובים מאשר אלו שמקבלים פה. בפיזיות ובכח אנחנו נופלים מולם. תשאל כל שחקן והוא יגיד לך שהטכניקה בישראל מדהימה, במיוחד מכבי. הפערים בין הליגה הישראלית לליגה האלופות אדירים. מבחינתו אנחנו תמיד משתפרים. היה שיפור עצום מהמשחק מול צ'לסי, ונגד דינמו לא נפלנו מהם, רק שהם כמו קבוצה אירופאית כבשו פעמיים ועשו את העבודה".

על העובדה שערן זהבי חזר לכבוש

כולם יודעים לאיכויות של ערן גם כשהוא לא מבקיע. אם בוחנים את הניידות והקילומטרים שהוא רץ במשחק הוא מעל כולם, אי אפשר לקחת ממנו את זה. השערים זה הלחם שלו, אני שמח שהוא חזר להבקיע כי זה יעזור לנו ולא".