מכבי השיגה את ניצחונה השני ברציפות בליגה Winner כאשר הביסה את הפועל עכו 0:5 בבלומפילד. הצהובים שלטו במשחק מתחילתו ועד סופו, דבר שהתבטא בסוף גם בתוצאה. מאמנה של הקבוצה סלאבישה יוקאנוביץ' התראיין בסופו של המשחק וסיפר על התחושות  לאחר המשחק.

"בכדורגל כל משחק הוא שונה, זו תוצאה טובה לנו. בתחילת המשחק כבשנו מהר, ניסינו לכבוש עוד אף עכו התגוננה עם הרבה שחקנים. היינו צריכים יום כזה, במיוחד במחצית השנייה כי במחצית הראשונה לא מצאנו את החורים. יצחקי כבש שער נהדר ופתח את המשחק, דבר שהקל עלינו מאוד".

על השוני בין המפעלים האירופאים לליגה

"עשינו צעד נהדר, אני מצפה שבעתיד אנשים נוספים יהיו מוכנים להיות במגרש. אנחנו עדיין בתהליך. כשהפסדנו מול רעננה שאלו אם זה בגלל הצ'מפיונס. אנחנו בראש הטבלה אך יש עוד עונה ארוכה לפנינו. עלינו להיות מוכנים לתחרות על התואר".

על הפגרה אליה תצא הקבוצה

"הפגרה טובה לנו כדי שיחזרו שחקנים פצועים. אני מאחל את כל ההצלחה לישראל ואני מקווה השחקנים יחזרו בבטחה".

על החלוקה של הדקות בסגל

"ההרכב תלוי בשחקנים. מה שהיה בעונה שעברה זה היבסטוריה. המחויבות שלנו היא להשתפר, וככה גם של מיכה. פתחתי עם מבנה שונה במשחק הזה. אני עוד מנסה להבין המבנים שלנו. בהתחלה לא מצאנו מספיק חורים ולא היינו מספיק מהירים בארגון המשחק. השינוי במחצית השנייה עזר לנו. השחקנים שפותחים הם לא תמיד השחקנים החשובים, אלא גם אלו מהספסל. יש לי שלושה בלמים בסגל ואני משחק עם שניים בהרכב. הם חייבים להתחרות ואני אבחר את מה שטוב למכבי תל אביב. אני מאמן של קבוצה, ולא של שחקן יחיד".

לגבי מה חשוב יותר, הרשת הנקייה או החמישייה שכבשו

גם העובדה שכבשנו חמישייה וגם שלא ספגנו הן עובדות טובות. באירופה אנחנו מחכים להזדמנות שלנו לכבוש ואנחנו צריכים להיות מאוד חדים בהזדמנויות שלנו. בליגה זה שונה, בתאוריה אנחנו מהקבוצות הטובות בליגה ועלינו לכבוש ולהיות התקפיים כדי לזכות במשחקים. העובדה שזהבי כבש צמד היא חדשות נהדרות לנו. הוא לא הבקיע במשחקים האחרונים ואני מצפה שעכשיו הוא יהיה קליל יותר והביטחון שלו ישוב אליו. בפעם הראשונה את זהבי מיואש כי לא מצא את הפערים, ובמחצית השנייה זה עבד לו".