לאחר משחק ליגת האלופות שהתקיים בשבוע שעבר, חזרה מכבי תל אביב לליגת Winner, וחזרה בגדול. ניצחון מוחץ על הפועל עכו 0:5 בבלומפילד משערים של קופיטוביץ'(עצמי), יצחקי, זהבי(צמד) ובן חיים החלוץ הבטיחו לצהובים ניצחון שני ברציפות בליגה. הניצחון מעלה את מכבי לראשונה העונה למקום הראשון בטבלה, כאשר היא מקדימה את מכבי פתח תקווה בנקודה, אותה תפגוש במחזור הבא לאחר הפגרה.nirkeidar-16

הפתיחה של הצהובים הייתה מסחררת. כבר בדקה ה-1 דור פרץ ייצר לעצמו מצב נהדר כשעצר על החזה כדור שחזר מהרחבה של עכו ובבעיטה ובבעיטת יעף נהדרת גרם לדני עמוס להתעופף ולהדוף לקרן. את המצב הנייח לקח הקפטן ערן זהבי שמצא את הראש של בוריס קופיטוביץ' שנגח לשערו שער עצמי. שער בזק של הצהובים, שהעלה את מכבי ליתרון 0:1 בדקה ה-2. מכבי שלטה בצורה מוחלטת בכדור מפתיחת המשחק, ובדקה ה-10 היה זה גל אלברמן שניסה את מזלו בבעיטה מ-20 מטרים, אך הכדור חלף החוצה. בדקה ה-13 הגיע מהלך מצד לצד כאשר עומרי בן הרוש הרים כדור אלכסוני שמצא הראש של אלי דסה שעשה תנועה מצוינת לעומק, אך נגח לגופו שלני עמוס. בדקה ה-20 עכו הגיעה למצב הראשון שלה כשבעיטת נייחת של מושיקו מישאלוף מצאה את ראיקוביץ' עירני כדי להדוף את הכדור לקרן. מכבי הפגינה בחצי הראשון משחק התקפי, כאשר הרביעייה האחורית של הצהובים שהתה ברוב שלבי המשחק בחצי של עכו. המשחק נרדם מעט באמצע המחצית הראשונה, אך לקראת הסיום ערן זהבי הגיעה להזדמנות גדולה להשוות כשקיבל כדור עומק מצוין מגילי ורמוט, אך זינוק טוב של עמוס מנע את הכפלת היתרון, וקבע את תוצאת המשחק 0:1 לצהובים.

את המחצית השנייה פתחו שתי הקבוצות עם חילוף. שון וייסמן נכנס אצל האורחים במקומו של אליאור סיידר, ואצל הצהובים היה זה ניקולה מיטרוביץ' שהחליף את עומרי בן הרוש, כאשר אבי ריקן ירד לעמדת המגן השמאלי. בדקה ה-53 ביצע המאמן את החילוף השני כאשר הכניס את טל בן חיים החלוץ במקומו של גילי ורמוט. דקה לאחר כניסתו ביצע החלוץ פריצה יפה באגף ימין שהולידה nirkeidar-25בעיטה חזקה שנעצרה על ידי עמוס. בדקה ה-67 הגיע שער קבוצתי אדיר של מכבי. איתן טיבי פרץ קדימה עם הכדור, הרים צ'יפ נהדר למיטרוביץ' שהמשיך את הכדור בנגיחה לברק יצחקי שבבעיטה יפייפיה מהאוויר מצא את הרשת של עמוס. שער שני לחלוץ העונה. שתי דקות לאחר מכן, והפעם יצחקי תפס את תפקיד המבשל. הרמה אדירה של מספר עשר מצאה את הראש של ערן זהבי פנוי לגמרי, כשהקפטן לא התבלבל ונגח את הכדור לשער. 0:3 לצהובים. הצמד זהבי את יצחקי המשיך לפרק את ההגנה של עכו, כשצירופי מסירות בין השניים כמעט הולידו שער נוסף אחרי שיצחקי העביר כדור רוחב חזק שפספס במעט את הקפטן. יצחקי זכה לסטנדינג אוביישן מהקהל כאשר יצא בחילוף השלישי של מכבי, ובמקומו דור מיכה נכנס למשחק. בדקה ה-83 הגיע תורו של טל בן חיים החלוץ להשתתף בחגיגה. החלוץ פרץ באגף שמאל, זרק את המגן שלו בעזרת המהירות ובעט טיל שטוח שחדר לשער והעלה את הצהובים ליתרון של ארבעה שערים. לא חלפה דקה, ובן חיים בדריבל אדיר השאיר ערן זהבי למצב של אחד על אחד עם עמוס. הקפטן לא התבלבל והכניע את עמוס בצ'יפ אדיר שהתגלגל לרשת. צמד לזהבי שרושם את החמישי שלו העונה, שגם מעלה את מכבי ליתרון 0:5.