שנת היווסדות: 1946

אצטדיון: עכו (5,000)

מאמן: ירון הוכנבוים

עזבו: דודו גורש, אדי גוטליב, שניר משען, דניאל ברוחל, אמיר אבו ניל, אמיר האדזיץ', יוסי דורה, רז שטיין, אמייה טגה, יאניס פאפאדופולוס.

הצטרפו: דני עמוס, ליאור לוי, עדנאן זאהירוביץ', דור כוכב, בוריס קופיטוביץ', שמוליק מלול, עלאא ג'אפר, שון ויסמן, עדי קוסטנטינוס, סמואל אורוולו, דור ז'אן, בר אביטן.

שחקן מפתח: עדי קוסטנטינוס

הקשר הצעיר שהגיע ממכבי חיפה אמנם אינו גבה קומה, אבל ללא ספק נחשב לברומטר של הקבוצה של הוכנבוים. השחקן שלא מפסיק לנוע על המגרש, ואחראי על העברת הכדור מההגנה להתקפה עם דיוק במסירות ובעיטות עוצמתיות. במשחק בו הקבוצה שלו תנסה לצאת למתפרצות לקונסטנטינוס תהייה אחריות גדולה בעיקר בהנעת הכדור במהירות ובדיוק לשון ויסמן.

משחקי עבר:

בכל שבעת האחרונים של מכבי מול הפועל עכו, הצהובים יצאו עם ידם על העליונה, כשספגו רק שער חובה אחד בלבד לעומת 22 שערים שכבשו. רק בעונה שעברה, בשני מפגשים (1:4 ו- 0:3), כבשו שחקניו של פאקו אייסטאראן מול עכו 7 שערים וספגו את השער היחיד משבעת המשחקים האחרונים. הניצחון הגדול ביותר על עכו היה בניצחון בעונת 2013/14 תחת הדרכתו של פאולו סוזה 0:5, עם צמד של זהבי, ושערים של דור מיכה, ראדה פריצה וגל אלברמן.