מזג אוויר סוער ליווה את הצהובים בעת שהמשיכו בהכנות שלהם לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים (שני, 20:55) בבלומפילד. רגע לפני שהחלו באימון המסכם, דיבר ברק יצחקי על המפגש מול הקבוצה בה גדל, היריבה הקרובה וגם על היכולת האישית שלו:

על המפגש מול האקסית

"תמיד בשבילי המפגשים מול בית"ר הם מרגשים. נעשה את ההפרדה במשחק".

על המעבר בין המפעלים

"במשחק מול דינמו ראינו שיפור, וגם מול פורטו שיחקנו הרבה יותר טוב. נצטרך לשים את הדגש על המעבר בין אירופה לליגה יצחקיהישראלית. יש בקבוצה מי שגורם לנו להיות מפוקסים תמיד ולהיות מרוכזים במשחק הבא. מבחינתנו כל הפוקוס והמוכנות זה לקראת בית"ר. מכבי זה מועדון מקצועי שיודע לגרום לשחקנים לעשות את ההפרדה וגם אנחנו במשך השנים למדנו על כך. מחר זו הבמה להראות את זה".

על היריבה הקרובה

"עומר שחקן מצוין עם הרבה פוטנציאל אבל אנחנו מסתכלים על בית"ר כקבוצה. במשחק נתון במיוחד מול מכבי היא קבוצה לא צפויה. הם יודעים להתעלות במשחקים גדולים ולהראות כדורגל חיובי. זה מועדון גדול שתמיד רוצה להתחרות".

על המשחק בשבוע שעבר

"אין שחקן שלא רוצה לשחק. ההחלטות הן של המאמן, זה קצת עצוב לי שבמקום לדבר על הבישול מדברים על זה שקרעתי את החולצה. לחצתי למאמן את היד ולא היה לי כעס כלפיו. בלי לדבר איתו, הוא יודע שזה לא אישי ולא מכוון או הצהרה כלשהי".