מכבי החלה בהכנות האחרונות לקראת המפגש מחר מול בית״ר ירושלים במחזור השמיני יגת WINNER כשלנגד עיני הקבוצה מטרה ברורה – לשמור על רצף הניצחונות בליגה. בית״ר הייתה יריבה שעשתה לאלופה חיים קשים גם בפתיחת העונה שעברה כשבסיבוב הראשון גברה על הצהובים בתוצאה 1:2, ובסיבוב הפלייאוף ניצחו בטדי 0:3.

"יש לנו משחק מאוד חשוב מחר. יומיים לאחר מכן יש משחק מול בני יהודה ואני לא מבין איך אפשרו את הלו"ז הזה. אני לא רואה היגיון בכך שנשחק שלושה משחקים בפחות משבוע. אנחנו קבוצה ישראלית שמייצגת את ישראל באירופה והמנהלת חייבת להיות איכפתית ולעזור לנו עם לוח המשחקים שלנו. אנחנו נשחק את המשחקים, אני לא חושב כרגע על המשחק ברביעי. בראייה שלי, מי שקבע את לוח המשחקים לא מבין כל כך בכדורגל".

על ההיכרות שלו עם מאמן בית"ר ירושלים

"אני מכיר את סלובדאן כבר הרבה זמן. החיים הם כאלו, אתה לא יודע איפה תפגוש אנשים בעתיד ואני שמח שאנחנו נפגשים. מחר כמובן, נשכח שאנחנו חברים למשך המשחק".

על המעבר בין המפעלים

"אין פה קושי אמיתי לעבור בין התחרויות. המחויבות שלנו היא להיות מוכנים בכל מצב. אנחנו שחקני כדורגל, מחר נעלה לאיצטדיון מלא שרוצה לראות אותנו מנצחים. זו מוטיבציה גדולה מספיק. יש לנו זכות שאנחנו עוסקים במקצוע ואין קושי אמיתי. הפסדנו משחק בצ'מפיונס ויש לנו הזדמנות לתקן את הרושם מהמשחק האחרון".

על מצבים של איגיבור וראדוניץ'

"גם נוסא וגם דיאן השתפרו מבחינה רפואית, אבל הם לא יכולים לעזור לנו כרגע לקראת המשחק"".