מכבי תל אביב 'שחר' אירחה היום (ש') את מכבי חיפה בליגת טוטו באצטדיון רמלה. אחרי ההפסד באמצע השבוע לפורטו במחזור השלישי של ליגת האלופות לנוער, הצהובים רצו לרשום ניצחון  ביתי חשוב על היריבה המושבעת.

בדקה ה-7 מכבי הגיעה להזדמנות טובה, כאשר תומר אלטמן גנב את הכדור במרכז המגרש, מסר לאור דסה והקשר מקצה הרחבה בעט סמוך לקורה של שוער חיפה. בדקה ה-24 הצהובים עלו ליתרון. קפטן של עומרי אלטמן מצא במדויק את ראשו של דן גלזר. הקפטן לא התבלבל, ונגח נהדר קרוב לקורה. 0:1 למכבי. בדקה ה-32, מכבי הייתה קרובה להכפלת היתרון כשכדור רוחב של רוזנבוים IMG_20151024_123201מצא את הראש של דסה, אך שוערה של חיפה רועי פוקס הצליח להדוף את הכדור. למרות ששלטה במשחק, מכבי ספגה את שער השיוויון לאחר טעות של אור דסה. הקשר החזיר כדור אחורנית ומוחמד עוואד ניצל את ההזדמנות ואיזן את התוצאה. 1:1 בדקה ה-38. מיד לאחר ספיגת השער החליף זיו אריה את דסה במחמוד עוויסאת.

עם פתיחת המחצית השנייה, ביצע אריה את החילוף השני כאשר הכניס למשחק את שי גולן במקומו של עומרי הרמתי. הצהובים הצליחו לשוב ליתרון בדקה ה-54 לאחר שמחמוד עוויסאת בישל לגבי קניקובסקי שמסף רחבת ה-16 ירה לרשת של פוקס. 1:2 למכבי. לרוע המזל, היתרון של מכבי לא ארך זמן רב, ושלוש דקות לאחר מכן שער עצמי של עידן יוגב השווה את המשחק. 2:2 בדקה ה-57. אריה הכניס למשחק לאחר מכן את לזר דג'ורוביץ, רן ואתורי ודור גלילי. בדקה ה-77 חיפה עלתה ליתרון ראשון במשחק לאחר שמוחמד עוואד כבש את השער מתוך הרחבה והכניע את סער אוחיון. מכבי מפסידה 3:2 בסיום המשחק.